hallo allemaal,
ik ben Talia bijna 22.
vorig jaar februari ben ik bevallen van een pracht van een zoon.
hier gaat volgend jaar naar de kleuterschool dus het is hoog tojd dat ik voor mijn rijbewijs ga.
een paar jaar geleden ben ik al geweest voor mijn theorie maar na 3 keer te zijn gebuisd ben ik de moed en motivatie toch ergens kwijt gespeeld.
nu mijn man in posten werkt zit ik toch wel vaak thuis en denk ik vaak van als ik nu mijn rijbewijs zou hebben he.
maar ik heb nu zo een enorme faal angst en ben zo bang dat ik weer ga buizen.
iemand tips? zodat ik er zeker door kom?
groetjes Talia
eens via hier
-
Rafael
- Administrator
Hoi Talia
Wanneer je via deze site leert, en Eugeen zijn methode volgt, slaag je met glans hoor. Er zijn al ontzettend veel jongeren je voorgeweest, dus jou lukt het ook.
De enige tip die ik kan geven is dat je goed op de afbeeldingen moet letten. Een klein detail kan de hele zaak veranderen.
Maar het belangrijkste, kalm blijven.
Succes
@Eugeen: Als ik naar GratisRijbewijsOnline.be surf, kom ik uit bij KBC, zit daar ergens een foutje?
Wanneer je via deze site leert, en Eugeen zijn methode volgt, slaag je met glans hoor. Er zijn al ontzettend veel jongeren je voorgeweest, dus jou lukt het ook.
De enige tip die ik kan geven is dat je goed op de afbeeldingen moet letten. Een klein detail kan de hele zaak veranderen.
Maar het belangrijkste, kalm blijven.
Succes
@Eugeen: Als ik naar GratisRijbewijsOnline.be surf, kom ik uit bij KBC, zit daar ergens een foutje?