theorie examen

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Plaats reactie
gast

theorie examen

Bericht door gast »

heeey , ik heb een vraagske !!
als ik slaag op de proefexamens op deze site slaag ik dan ook op het echte examen ?? zijn het ongeveer dezelfde vragen ?

alvast bedankt
Freddie

Bericht door Freddie »

Als je het hier kan zou het echte examen ook moeten lukken ja. Zijn inderdaad dezelfde vragen, enkel (soms) iets anders geformuleerd.
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Maar enkel proefexamens maken is verre van onvoldoende.

Ook op de theoriepagina's staat op verschillende plaatsen aangegeven wat zeker belangrijk is en een aantal examenvragen zitten ook tussen de oefenvragen na elk hoofdstuk.

Wil je van de eerste keer slagen moet je gewoon de pagina ONZE LEERMETHODE lezen en die volgen. Dan slaag je zeker.
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Alvast veel succes.
gast

Bericht door gast »

eugeen schreef: Maar enkel proefexamens maken is verre van onvoldoende.

Ook op de theoriepagina's staat op verschillende plaatsen aangegeven wat zeker belangrijk is en een aantal examenvragen zitten ook tussen de oefenvragen na elk hoofdstuk.

Wil je van de eerste keer slagen moet je gewoon de pagina ONZE LEERMETHODE lezen en die volgen. Dan slaag je zeker.
oke bedankt , ma ik had ale alle vragen van alle hoofdstukken opgelost en de theorie is nagekeken. Op de proefexamens slaag ik elke keer met meestal 2 a 3 fouten , dus geslaag dit zal wel voldoende zijn om morge te slagen niet ??
Bedankt.
Plaats reactie