Hallo,
ik ben net op jullie site 'gevallen'. Knap initatief ... steekt veel werk in ! Wat betreft rijbewijs D ... bestaat de kans dat jullie die nog zullen toevoegen op de site ? Of heb ik ze ergens gemist ?
Alvast bedankt ...
Extra theorie rijbewijs D
-
Benny Stinkens
- Administrator
Voorlopig staat die er nog niet op, wat je wel kunt doen is een handboek kopen van "wees wegwijs" rijbewijs D
En hier vragen stellen mag je zoveel je maar wil, er zal altijd iemand zijn die je kan antwoorden
En hier vragen stellen mag je zoveel je maar wil, er zal altijd iemand zijn die je kan antwoorden
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
-
Stefan Peeters
- Administrator
...maar let bij een eventuele aankoop op de datum van uitgifte.eugeen schreef:Het handboek van Wees Wegwijs voor rijbewijs C/D is zeer goed opgebouwd en goed geïllustreerd.
Best ishet boek aan te kopen in een rijschool, daar hebben ze meestal de meest recente versies, en in ieder geval de updates.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
Ambiorix
-
jaques
rijbewijs D
Verleden week theoretisch en praktisch examen afgelegd.
Veel voor geleerd, zeker de vragen op deze site,rijbewijs C opgelost;
Van de 50 vragen waren er zeker 35 technische vragen, ik behaalde 48/5O maar ik heb er veel voor gedaan.
Praktisch examen afgelegd met de rijschool VTI Roeselare, en 5 euro korting gekregen dank zij deze site.. 8 uur opleiding gevolgd, heel goede instucteurs veel geleerd en zonder problemen geslaagd.
Je krijgt niets voor niets, dus een beetje disipline en het zal zeker lukken.
Veel voor geleerd, zeker de vragen op deze site,rijbewijs C opgelost;
Van de 50 vragen waren er zeker 35 technische vragen, ik behaalde 48/5O maar ik heb er veel voor gedaan.
Praktisch examen afgelegd met de rijschool VTI Roeselare, en 5 euro korting gekregen dank zij deze site.. 8 uur opleiding gevolgd, heel goede instucteurs veel geleerd en zonder problemen geslaagd.
Je krijgt niets voor niets, dus een beetje disipline en het zal zeker lukken.