ik zou ten eerste willen weten of de THEORIE (niet de praktijk )
hetzelfde is voor een motorfiets als voor een auto (leeftijd 18 jaar)
en het meeste van al zou ik willen weten of het mogelijk is de theorie en vragen van deze website in één pakket te bundelen (ipv zo verspreid met kans op iets te vergeten of overslaan) en dit dan te linken ofwel door te sturen naar men mail adres (ebentom321@gmail.com).
Al op voorhand bedankt
Tom
De theorie Rijbewijs B&A
-
Bertje
De leerstof voor de theorie-examens voor de categoriën A en B komt voor een groot deel overeen. Voor het examen voor de categorie B moet je de algemene theorie kennen die is verdeeld in verschillende hoofdstukken. Voor het examen voor de categorie A moet je dezelfde stof kennen, plus de extra leerstof voor de categorie A die gebundeld is in een extra hoofdstuk.
De theorie en de oefenvragen en -examens zijn gebundeld op deze site. Als je de leermethode volgt en de leerstof van voor naar achter leert en telkens de oefenvragen maakt loop je geen risico iets over te slaan.
Testen of je de leerstof onder de knie hebt kan je door op het einde alle oefenexamens te maken.
De theorie en de oefenvragen en -examens zijn gebundeld op deze site. Als je de leermethode volgt en de leerstof van voor naar achter leert en telkens de oefenvragen maakt loop je geen risico iets over te slaan.
Testen of je de leerstof onder de knie hebt kan je door op het einde alle oefenexamens te maken.
-
GRO
- Administrator
1. De theorie staat helemaal niet verspreid. Die staat in logische volgorde onder THEORIEQuote: ik willen weten of het mogelijk is de theorie en vragen van deze website in één pakket te bundelen (ipv zo verspreid met kans op iets te vergeten of overslaan) en dit dan te linken ofwel door te sturen naar men mail adres (ebentom321@gmail.com).
In handboeken werkt men met hoofdstukken. Wij doen dat ook op onze site.
En extra vind je de aanvullende theorie voor rijbewijs A of A3
2. door te sturen naar men mail adres (ebentom321@gmail.com).
Ben jij aan het zwansen?
Begin eens gewoon met de pagina ONZE LEERMETHODE te lezen. En volg die zoals vele anderen die van de eerste keer slagen voor het examen.
-
gast