Veranderen theoretisch examen?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Plaats reactie
Andrea_

Veranderen theoretisch examen?

Bericht door Andrea_ »

Onlangs heb ik ergens opgevangen dat het theoretische examen vanaf 18 augustus zou veranderen van 50 naar 80 vragen?
Is dit inmiddels als gebeurt ? Of gaat dit nog gebeuren?
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Neen, dat is pas op 18 augustus 2037. :lol:

Andrea, dat verhaaltje doet al drie jaar de ronde, en nog steeds zijn er jongeren die beweren dat ze uit goeie bron wetne dat de 50 examens er 80 gaan worden.

Wel... hun bron is eigenlijk waardeloos, want het is een fabeltje.
Jozef
Medewerker

Bericht door Jozef »

eugeen schreef:Neen, dat is pas op 18 augustus 2037. :lol:
Let op dat ze je hier niet op pakken als het niet waar zou zijn, Eugeen, want ik hoop van harte dat je nog minstens tot 2053 gezond en wel zult zijn. :D :wink:
Muisje

theoretisch rijexamen

Bericht door Muisje »

Ik heb onlangs hetzelfde gehoord... Nml. dat vanaf 1 januari er 80 vragen zouden komen. Het kan natuurlijk ook een truc zijn van mijn ouders om er me sneller aan te laten beginnen.

Maar kmaak me toch een beetje zorgen...
Benny Stinkens
Administrator

Re: theoretisch rijexamen

Bericht door Benny Stinkens »

Muisje schreef:Ik heb onlangs hetzelfde gehoord... Nml. dat vanaf 1 januari er 80 vragen zouden komen. Het kan natuurlijk ook een truc zijn van mijn ouders om er me sneller aan te laten beginnen.

Maar kmaak me toch een beetje zorgen...
Dat hoor ik al een jaar of 8 vanaf het moment dat het eindelijk waarheid wordt staat het hier in het vet gedrukt op deze site.

Je moet wel nog een paar jaartjes geduld hebben :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie