hallo,
ik ga messchien morgen voor min a3 rijbewijs, maar ik vraag me af als het dezelde vragen gaan zijn in het centrum? zijn deze gelijk?moeilijker? en hoeveel fouten mag je maximum hebben op 40?
alvast bedankt,
dezelfde vragen?
-
Inazuma
Re: dezelfde vragen?
De vragen zijn vergelijkbaar met die van de proefexamens.SparcO schreef: ik ga messchien morgen voor min a3 rijbewijs, maar ik vraag me af als het dezelde vragen gaan zijn in het centrum? zijn deze gelijk?moeilijker? en hoeveel fouten mag je maximum hebben op 40?
Hier heb je net iets minder tijd dan op het echte examen, waardoor er soms de opmerking komt dat het echte examen makkelijker leek te zijn.
Je moet minimaal 33 op 40 halen, dus mag je hooguit 7 fouten maken.
Goed de vragen lezen, en lezen wat er staat, niet wat je denkt dat er staat
Succes
-
Gast
-
Jozef
- Medewerker
De proefexamens op deze site geven een zeer goed beeld van het echte examen. Alleen worden de vragen op het echte examen ook nog voorgelezen, en beschik je over iets meer tijd om te antwoorden.
Als je hier de oefenvragen na ieder hoofdstuk correct kunt beantwoorden EN ongeveer 48/50 op de proefexamens behaalt, kun je dan ook met een gerust hart het echte examen gaan afleggen.
Als je hier de oefenvragen na ieder hoofdstuk correct kunt beantwoorden EN ongeveer 48/50 op de proefexamens behaalt, kun je dan ook met een gerust hart het echte examen gaan afleggen.
-
SparcO
het is namelijk voor het a3 rijbewijs dat ik ga ... met de code op de site hier haal ik meestal 35,36,37 op 40... wat denk je?Jozef schreef:De proefexamens op deze site geven een zeer goed beeld van het echte examen. Alleen worden de vragen op het echte examen ook nog voorgelezen, en beschik je over iets meer tijd om te antwoorden.
-
GRO
- Administrator
-
SparcO
oké thankseugeen schreef:Het is eigenlijk eenvoudig.
Als je enkel de proefexamens zou gemaakt hebben, (en dus de theorie niet geleerd hebt) dan kan ik niet zeggen of het voldoende is.
Als je de theorie grondig geleerd hebt en daarna goed scoort op de proefexamens, dan kan je gerust het echt examen gaan afleggen.