dringend advies gevraagd

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Plaats reactie
Fonzy

dringend advies gevraagd

Bericht door Fonzy »

Vorige keer had ik 40/50 op mijn examen en was ik er dus net niet door.
Ik was er niet goed van en heb enkele dagen verschillende uren via deze website gestudeerd. Ik heb toch moeite met de oefenvragen. Ik ben oa zeer slecht in stilstaan en parkeren. Ik lees het opnieuw en opnieuw maar ik blijf er veel fouten tegen maken. Ze zetten hier druk op mij en ik moet deze namiddag ( over enkele uren ) alweer examen gaan doen.
Het zal weer kantje boord zijn denk ik, maar ze denken dat ik faalangst heb en proberen mij daarom te pushen.

Heeft er iemand goede raad ? Het is nogal dringend ...
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Als je zelf de indruk hebt dat je de theorie nog niet voldoende kent, is het eigenlijk dom om onmiddellijk examen te gaan doen.

Zodra je op onze proefexamens 48/50 gemiddeld haalt, dan kan je gerust examen gaan doen.
Gast

Bericht door Gast »

Ik ben vandaag opnieuw geweest. Ik was erdoor met 45/50.
Een goede raad voor iedereen die examen gaat doen:
Als je een bril hebt, neem die dan zeker mee. Na afloop van het examen werden mijn ogen getest...

Greetz Fonzy Tamponzy
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Niet alleen bij jou, iedereen moet een oogtest doen.
Inazuma

Re: dringend advies gevraagd

Bericht door Inazuma »

Fonzy schreef: Ik heb toch moeite met de oefenvragen. Ik ben oa zeer slecht in stilstaan en parkeren. Ik lees het opnieuw en opnieuw maar ik blijf er veel fouten tegen maken.
Dat hoeft niemand te verbazen.
Het omgekeerde verbaast mij altijd :)

Er zijn alles bij elkaar ongeveer 500 wettelijke bepalingen en voorwaarden die het parkeren in België regelen, en die in de praktijk niet altijd correct aangegeven zijn op de weg.

Dat je de fijnere details daarvan niet allemaal kent is dan ook geen schande.
Plaats reactie