Goedenacht iedereen,
ik vraag me af wat de benaming is voor het rijbewijs waarmee je met motorfietsen van 25KW of minder mag rijden?
P.S. Ik ben hier nieuw dus momenteel weet ik hier nog niet veel van.
Precieze benaming 25KW rijbewijs
-
Kris81
Ik heb daar ook nog een vraagje over:eugeen schreef:Op het rijbewijs staat:
A -
A
Ik heb al rijbewijs B, maar als er in de toekomst rijbewijs A bijkomt, krijg je dan een nieuw rijbewijs? Op de andere plaatsen buiten B staan er nu overal X-en.
Ik hoop in elk geval van wel want dat rijbewijs hangt nog met moeite aan elkaar. Ze zouden daar toch eens iets mogen aan doen, plastificeren ofzo en bij voorkeur kleiner maken, want bij de meeste portefeuilles past dat er niet in.
-
Inazuma
-
Inazuma
Aangezien die niet weggedaan kunnen worden, "krijg" je een nieuwKris81 schreef: Ik heb al rijbewijs B, maar als er in de toekomst rijbewijs A bijkomt, krijg je dan een nieuw rijbewijs? Op de andere plaatsen buiten B staan er nu overal X-en.
(tegen betaling, krijgen bestaat niet meer
Het formaat staat op dat (te) groot prentje dat ik hier gepost heb .Ik hoop in elk geval van wel want dat rijbewijs hangt nog met moeite aan elkaar. Ze zouden daar toch eens iets mogen aan doen, plastificeren ofzo en bij voorkeur kleiner maken, want bij de meeste portefeuilles past dat er niet in.
Het rijbewijs zou in de toekomst ook zoiets worden als de elektronische identiteitskaart - maar hou je adem in afwachting niet in ...
-
Belgium TJ
-
Inazuma
Dat is inderdaad in principe mogelijk - bvb bij een motor met 25 kW en minder dan 156,25 kg (25 delen door 0,16) ; of een nog lichtere motor met minder kWBelgium TJ schreef:Bedankt voor de antwoorden nu ik heb nog een vraag: Is het mogelijk dat een moto 25KW is maar meer dan 0,16Kw/kg?
Of je die ook op de markt vindt is een andere vraag, 'k ga 't niet allemaal uitrekenen
Het officiële vermogen uitgedrukt in kW gedeeld door het officiële gewicht van de motorfiets , dus zoals ze op het proces verbaal van goedkeuring of Europees conformiteitsattest staan.En met 0,16kw/kg bedoelt met dan het gewicht van de motor?
-
Kris81
Ja, dat "krijgen" een illusie was dacht ik wel al.Inazuma schreef: Aangezien die niet weggedaan kunnen worden, "krijg" je een nieuw
(tegen betaling, krijgen bestaat niet meer)
Ik blijf voorlopig ademen...Inazuma schreef: Het formaat staat op dat (te) groot prentje dat ik hier gepost heb .
Het rijbewijs zou in de toekomst ook zoiets worden als de elektronische identiteitskaart - maar hou je adem in afwachting niet in ...
Merci voor de info!