Rijbewijs A3

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Plaats reactie
Gast

Rijbewijs A3

Bericht door Gast »

Hallo,
Ik ben sinds een paar weken (weer) aan het leren voor mijn rijbewijs A3. Vorig jaar september heb ik het ook geprobeerd maar toen ben ik finaal gezakt 31/40 of zo. Nu had ik geleerd uit Wees Wegwijs en ik vond dat verschrikkelijk ingewikkeld. Nu wilde ik weer opnieuw gaan leren en daar was ik dan ook fanatiek mee bezig. Totdat ik de vragen die hier in staan op kan lossen met mijn ogen dicht(op één of andere manier onthoud ik de antwoorden, wilde dat het voor de theorie ook zo was).Dus ging ik op zoek naar meer vragen en zo.
Toen kwam ik uit op deze site, en hier staat op dat alles veranderd is. Moet ik nu dat oude boekje weggooien en alleen maar van deze site leren. Want het is precies zo weinig. Ik lees alles in nog geen 1-2 uur door. En met dat boekje ben ik 1-2 dagen kwijt. Dus is het het beste om alleen van deze site te leren en dan proefexamens te maken? Of een nieuw boekje te kopen?
Scarface

Bericht door Scarface »

Met deze site lukt alles prima. Maak zeker eens wat proefexamens zodat je kan inschatten of je het kent of niet.
Benny Stinkens
Administrator

Bericht door Benny Stinkens »

Het lijkt waarshijnlijk weinig omdat je alleen alles van A3 hebt bekeken.
De bedoeling is wel dat je alles van A3 en B moet kennen en dit kun je naar mijn bescheiden mening niet weinig noemen. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Gast

Bericht door Gast »

Ah oké, maar staat dat dan ergens? Want anders heb ik er overheen gelezen (dat je de B ook moet leren). Maar dan begin ik ook met die B lesstof.
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Tot over enkele weken was het zo dat jongeren de volledige theorie moesten leren voor B en daarna ook nog eens de extra theorie voor A3.

Maar onze website wordt steeds groter en zo hebben we nu een aangepaste theorie voor A3 gemaakt. Hierin staat de specifieke theorie voor A3 en het belangrijke van B samengevat.

Die theorie-pagina's moet je dus goed leren. Ook de aanbevolen gratis oefenvragen moet je maken en daarna de proefexamens A3.

Niet enkele de proefexamens maken tot je ze van buiten kent, want dat is niet de bedoeling.
Gast

Bericht door Gast »

Ah oké :D Dan leer ik het nog een laatste keer en dan ga ik morgen is mijn examen doen :d. Iedergeval alvast bedankt voor deze site. Het is gewoon een stuk makkelijker om te leren.
Gast

Bericht door Gast »

Dus voor de zekerheid , als ik de theorie voor A3 die op deze site staat + de oefenvragen + de proefexamens maak, moet ik de theorie voor B niet meer leren? Dat zou wel zeer handig zijn...
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Dan zul je slagen.
Gast

Bericht door Gast »

ah k, ik was namelijk verward omdat bij de proefexamen van A3 onderaan staat: OOK DE EXAMENVRAGEN I.V.M. 'RIJBEWIJS B' MOETEN GEKEND ZIJN VOOR HET EXAMEN A3. *** Vergeet deze niet te maken ***
Plaats reactie