Hoeveel keer praktijk? en nog vraagjes

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Plaats reactie
Brammeke

Hoeveel keer praktijk? en nog vraagjes

Bericht door Brammeke »

Hoi allemaal.

Ik heb momenteel een voorlopig rijbewijs.
en moet mijn praktijk gaan doen.
als ik er niet door ben, hoeveel keer mag ik mijn praktijk dan nog doen, of MOET ik dan terug theorie doen?
Ik rijd momenteel met een quad 50cc en een brommer 50cc.
Mag ik met de quad ook een rijbewijs afleggen?

Als ik mijn pratijk niet doe, en mijn vorlopig rijbewijs vervalt... mag ik dan nog terug opnieuw mijn theorie doen, en dan terug een voorlopig?

alvast bedankt.

mvg
wobotje

Re: Hoeveel keer praktijk? en nog vraagjes

Bericht door wobotje »

Brammeke schreef:Ik heb momenteel een voorlopig rijbewijs.
en moet mijn praktijk gaan doen.
als ik er niet door ben, hoeveel keer mag ik mijn praktijk dan nog doen, of MOET ik dan terug theorie doen?
Goca ivm praktijkexamen A3 schreef:Na tweemaal niet slagen voor het praktijkexamen, moet u minimum twee uur praktijkonderricht volgen in een erkende rijschool.
Brammeke schreef:Ik rijd momenteel met een quad 50cc en een brommer 50cc.
Mag ik met de quad ook een rijbewijs afleggen?
Je mag het examen enkel met je brommer afleggen.
Brammeke schreef:Als ik mijn pratijk niet doe, en mijn vorlopig rijbewijs vervalt... mag ik dan nog terug opnieuw mijn theorie doen, en dan terug een voorlopig?
Goca ivm praktijkexamen A3 schreef:Na het vervallen van de geldigheid van uw voorlopig rijbewijs, kan u uw praktijkexamen slechts afleggen en uw scholing slechts voortzetten met een erkende rijschool na het volgen van minimum 2 uur praktijkles.
U kan een nieuw voorlopig rijbewijs voor dezelfde categorie van voertuigen bekomen na een verloop van 3 jaar.
Dus ofwel volg je les, ofwel wacht je 3 jaar om een nieuw voorlopig rijbewijs te bekomen.
brammeke

Bericht door brammeke »

Ok, hopen dat ik slaag he

bedankt voor het snel antwoord!

mvg
Plaats reactie