Beste,
Ik wil graag rijbewijs B halen en ben 18 jaar.
Uw site is een echte aanrader! Alleen begrijp ik één iets niet zo goed: er staat 'gratis rijbewijs halen', maar het theoretisch examen afleggen kan toch niet op de site, daarvoor moet je toch naar een examencentrum en dat is niet gratis?
Wat is het verschil tussen specifieke en gemeenschappelijke theorie? Specifieke theorie om te leren autorijden bestaat niet?
Dus als ik de theorie leer van op de site, hoef ik niks meer uit een boek te leren?
alvast bedankt!
mvg,
Liesbeth
Ik wil rijbewijs B halen
-
GRO
- Administrator
Beste Liesbeth,
De site is bedoeld voor diegenen die gratis (zonder een handboek te kopen, zonder een CD-rom te kopen, zonder theorielessen te volgen in een rijschool) de leerstof onder de knie willen krijgen.
Jongeren die via de site leren gebruiken liefst geen handboek, enkel de site. Wel vooraf goed 'ONZE LEERMETHODE' lezen en die volgen.
Uiteraard moet je, als je examen gaat doen, nog altijd GOCA betalen voor het examen af te leggen.
Op de site vind je de volledige theorie en per hoofdstuk oefenvragen.
Er staat ook alle info op i.v.m. praktijk.
Er is een forum waar je steeds bijkomende hulp kan krijgen.
Het enige wat betalend is op deze site (2,5 euro voor 2 dagen) zijn de proefexamens.
Nadat je alles geleerd hebt en de gratis oefenvragen hebt gemaakt, kan je via deze proefexamen nagaan of je alles kent. Het is dan alsof je echt examen aan het doen bent.
Groetjes
Eugeen
De site is bedoeld voor diegenen die gratis (zonder een handboek te kopen, zonder een CD-rom te kopen, zonder theorielessen te volgen in een rijschool) de leerstof onder de knie willen krijgen.
Jongeren die via de site leren gebruiken liefst geen handboek, enkel de site. Wel vooraf goed 'ONZE LEERMETHODE' lezen en die volgen.
Uiteraard moet je, als je examen gaat doen, nog altijd GOCA betalen voor het examen af te leggen.
Op de site vind je de volledige theorie en per hoofdstuk oefenvragen.
Er staat ook alle info op i.v.m. praktijk.
Er is een forum waar je steeds bijkomende hulp kan krijgen.
Het enige wat betalend is op deze site (2,5 euro voor 2 dagen) zijn de proefexamens.
Nadat je alles geleerd hebt en de gratis oefenvragen hebt gemaakt, kan je via deze proefexamen nagaan of je alles kent. Het is dan alsof je echt examen aan het doen bent.
Groetjes
Eugeen