Graag een antwoord over de examen alstublieft

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Plaats reactie
exeter

Graag een antwoord over de examen alstublieft

Bericht door exeter »

Dag allemaal,,

Ik moet deze week mijn examen gaan doen. Er zijn 50 vragen gesteld die moeten we beantwoorden. Mijn vraag daarvoor is het volgende alstublieft:

1. Hebben we een beperkte tijd voor elk vrag van de examen voor te reageren of is deze tijd voor ons onbeperkt gesteld?
2. Mogen we de antwoorden van ons terug gaan controleren om te zien of we hier een fout hebben gemaakt om te repareren?

Alvast bedankt,,,

Exeter
wobotje

Bericht door wobotje »

exeter schreef:1. Hebben we een beperkte tijd voor elk vrag van de examen voor te reageren of is deze tijd voor ons onbeperkt gesteld?
Er is inderdaag een beperkte tijd per vraag
exeter schreef:2. Mogen we de antwoorden van ons terug gaan controleren om te zien of we hier een fout hebben gemaakt om te repareren?
Nee, dat kan niet.
Als de tijd verstreken is van de vraag, is die vraag afgesloten en kan je daar niet op terugkomen.
exeter

Ik moet mijn examen gaan doen

Bericht door exeter »

wobotje schreef:
exeter schreef:1. Hebben we een beperkte tijd voor elk vrag van de examen voor te reageren of is deze tijd voor ons onbeperkt gesteld?
exeter schreef:2. Mogen we de antwoorden van ons terug gaan controleren om te zien of we hier een fout hebben gemaakt om te repareren?
Nee, dat kan niet.
Als de tijd verstreken is van de vraag, is die vraag afgesloten en kan je daar niet op terugkomen.

Avond wobotje

Erg bedankt voor uw fijne antwoord. Begrijpen !!; groeten,,,
wobotje

Re: Ik moet mijn examen gaan doen

Bericht door wobotje »

exeter schreef:Avond wobotje

Erg bedankt voor uw fijne antwoord. Begrijpen !!; groeten,,,
Graag gedaan.
En veel succes met je examen!
Benny Stinkens
Administrator

Bericht door Benny Stinkens »

wobotje schreef,
Om dit een beetje aan te vullen :wink:

het duurt 15 sec voor dat je vraag gesteld is (je kan ze lezen en ook horen)
en dan heb je nog eens 15 sec de tijd om te antwoorden.

Dus heb je 30 sec per vraag :wink: lijkt misschien weinig maar is ruim voldoende als je je theorie goed kent. Dus geen panniek.

In het dagelijkse leven heb je dikwijls veel minder tijd om te beslissen of je ergens tegen aanknalt of niet :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

De tijd die je op onze site bij de proefexamens krijgt is iets korter als bij het echte examen.

Daarom schrijven sommige jongeren soms in hun mail: "het echte examen was nog gemakkelijker als het proefexamen".
Plaats reactie