Theorie gaat vervallen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Plaats reactie
nAts

Theorie gaat vervallen

Bericht door nAts »

Hey allemaal ik heb een vraagje ivm het theorie examen.

Mijn theorie is geldig tot 18/04 dit jaar.
Helaas na een gefaalde praktijkexamen is er geen mogelijkheid voor mij om een praktijkexamen te boeken VOOR die datum

Mijn vraag is mag ik nu al mijn theorie examen opnieuw afleggen en zo zonder zorgen een praktijkexamen boeken?
Of mag je pas een theorie examen afleggen nadat je theorie effectief verlopen is?

Alvast bedankt
bert.covens

Re: Theorie gaat vervallen

Bericht door bert.covens »

nAts schreef: 27 feb 2026, 01:17 Hey allemaal ik heb een vraagje ivm het theorie examen.

Mijn theorie is geldig tot 18/04 dit jaar.
Helaas na een gefaalde praktijkexamen is er geen mogelijkheid voor mij om een praktijkexamen te boeken VOOR die datum

Mijn vraag is mag ik nu al mijn theorie examen opnieuw afleggen en zo zonder zorgen een praktijkexamen boeken?
Of mag je pas een theorie examen afleggen nadat je theorie effectief verlopen is?

Alvast bedankt
Ik kan me vergissen, maar ik ken geen enkele regel die het je zou verbieden om NU al opnieuw je theorie-examen af te leggen.
nAts

Bericht door nAts »

Hey Bart,

Dankjewel voor je reactie.
Ik had ze gelezen, maar ben vergeten te antwoorden.

Ik ben deze morgen in examencentrum van Alken geweest op afspraak en de situatie uitgelegd.
Ze gaven ons gelijk en zeiden dat het inderdaad mag.
Ik ben dan ook de theorie examen gaan afleggen en 48/50 gehaald met de hulp van jullie website en codes op maar paar dagen tijd.

Dankjewel, das al voorbij :)

Groetjes
nAts

Bericht door nAts »

Mijn excuses het is Bert*
Plaats reactie