Ik heb net opgemerkt dat de theorie over 'stilstaan en parkeren' bij de theorie voor rijbewijs B bestaat uit 3 lessen. Les 25, 26 en 27 hebben elk hun eigen filmpje en eigen oefenvragen.
Bij de theorie voor rijbewijs A is dit maar 1 enkele les, namelijk les 26. De 3 filmpjes van de 3 lessen van het B rijbewijs zijn er wel in vermeld, maar de tekst en oefenvragen niet.
Wilt dit zeggen dat dit onderdeel minder belangrijk is bij het theorie examen van rijbewijs A? Of wat is hiervoor de reden?
Theorie over parkeren bij rijbewijs A
-
GRO
- Administrator
Re: Theorie over parkeren bij rijbewijs A
Voor rijbewijs A, et zoals voor B moet je de wegcode kennen. Dat wil zeggen theorie B en A.
Men gaat bijvoorbeeld op het examen niet vragen met welke minimale snelheid je met een auto op een autoweg moet rijden, maar met een motorfiets etc....
Men gaat bijvoorbeeld op het examen niet vragen met welke minimale snelheid je met een auto op een autoweg moet rijden, maar met een motorfiets etc....
-
Chnz
Re: Theorie over parkeren bij rijbewijs A
Bedankt voor uw antwoord!
Zou het dan geen idee zijn om dit onderdeel evenwaardig (ook de teksten en oefenvragen) aan te bieden onder de theorie van rijbewijs A?
Ik ben nu toevallig gaan kijken bij de theorie van rijbewijs B, maar kan me voorstellen dat zeker niet iedereen dit doet.
Zou het dan geen idee zijn om dit onderdeel evenwaardig (ook de teksten en oefenvragen) aan te bieden onder de theorie van rijbewijs A?
Ik ben nu toevallig gaan kijken bij de theorie van rijbewijs B, maar kan me voorstellen dat zeker niet iedereen dit doet.