Iets staat er niet in

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Plaats reactie
lily1234

Iets staat er niet in

Bericht door lily1234 »

hey ik heb een vraagje
Bij les 8 van bestuurders heb ik de oefen vragen gemaakt en er stond in als je medisch ombekwaam word hoeveel dagen op voorhand moet je het aangeven aan de gemeente maar dat staat niet in het lesoverzicht van les 8.
Kan dit kloppen?
groetjes
Lily
code:126
GRO
Administrator

Re: Iets staat er niet in

Bericht door GRO »

Dat heb je trouwens al geleerd in les 1. Dat staat daar al uitgelegd.

https://www.gratisrijbewijsonline.be/th ... de-rijbaan
Scrol naar beneden
bert.covens

Re: Iets staat er niet in

Bericht door bert.covens »

lily1234 schreef: 20 jul 2025, 11:47 hey ik heb een vraagje
Bij les 8 van bestuurders heb ik de oefen vragen gemaakt en er stond in als je medisch ombekwaam word hoeveel dagen op voorhand moet je het aangeven aan de gemeente maar dat staat niet in het lesoverzicht van les 8.
Kan dit kloppen?
groetjes
Lily
code:126
Ja, dat kan kloppen.

Soms zit er een oefenvraag mee in verweven, over theorie uit een eerder hoofdstuk. Dat is om te checken of je de eerdere hoofdstukken nog wel kent.

Vandaar dus het belang dat je de >>> leermethode goed opvolgt. En ook dat je hoofdstukken probeert in te studeren in de volgorde op de website.

Als je die leermethode gevolgd hebt, en de theorie ingestudeerd hebt in de volgorde op de website. Dan weet je dus dat je die theorie uit een eerder hoofdstuk best nog eens terug opfrist.

In het andere geval, weet je nu dus waarom je best wél die leermethode toepast, én je de hoofdstukken best wél in de juiste volgorde instudeert. Anders kan je inderdaad een oefenvraag tegenkomen die je niet meteen opgelost krijgt.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Plaats reactie