Hallo,
Ik heb geen foto, maar hier in de buurt hangt een C3 bord (witte cirkel met rode rand) met eronder een klein rond blauw bord met een witte pijl erop die naar links wijst. C3 wil zeggen verboden in te rijden, maar wat wil C3 zeggen in combinatie met deze pijl? Want de blauwe pijl afzonderlijk wil toch zeggen dat je verplicht bent die richting te volgen? Mag je er nu in of niet, als je van rechts komt en dus de richting van de pijl volgt? Ik reed er vandaag in, maar begin nu te twijfelen of ik een boete moet verwachten. Alvast bedankt.
Verbodsbord C3 met blauw onderbord met pijl
-
Re: Verbodsbord C3 met blauw onderbord met pijl
Post misschien eens een foto ?
En als dat niet lukt, adres mss. Dan kunnen we eens kijken op Google Maps, onder voorbehoud dat de situatie daar overeenkomt de huidige situatie.
En als dat niet lukt, adres mss. Dan kunnen we eens kijken op Google Maps, onder voorbehoud dat de situatie daar overeenkomt de huidige situatie.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Re: Verbodsbord C3 met blauw onderbord met pijl
de situatie op Google Maps is helaas niet meer up to date, daar staat enkel een C3 bord, zonder een klein rond blauw bord eronder met witte pijl naar links wijzend. Foto heb ik niet meteen.bert.covens schreef: 07 jul 2025, 22:35 Post misschien eens een foto ?