Bij een afstand staat er geen plus voor maar de onderborden die ik vind mét een plus gaan dan bv over “+3,5 ton”. Gaat dit dan over bv de lengte of hoogte van een voertuig (door de plus??). Ik weet het even niet
Betekenis onderbord
Betekenis onderbord
Zou iemand de betekenis weten van het onderbord “+3.00m” betekent. Specifiek onder een bord van verboden rechts afslaan.
Bij een afstand staat er geen plus voor maar de onderborden die ik vind mét een plus gaan dan bv over “+3,5 ton”. Gaat dit dan over bv de lengte of hoogte van een voertuig (door de plus??). Ik weet het even niet
-
- Administrator
Re: Betekenis onderbord
Waar staat dat bord?
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)

-
De + bij + 3,5 ton wijst telkens al op een wegbeheerder die de wegcode niet kent ...
Met is eender hoe "meer dan" de aangeduide massa ...
Met is eender hoe "meer dan" de aangeduide massa ...
-
Typisch zou je aan de verbodsborden "om de hoek" moeten kunnen zien wat er eigenlijk bedoeld werd
Maar eigenlijk hoort dat al duidelijk te zijn op de plaats waar het verbodsbord om af te slaan staat ...
Maar eigenlijk hoort dat al duidelijk te zijn op de plaats waar het verbodsbord om af te slaan staat ...