Deze vraag:
Mag voorbij dit bord, een auto een bromfiets links inhalen?

Ik antwoord "JA" maar dit blijkt fout te zijn, met als uitleg:
Maar, een bromfiets is toch geen gespan, en ook geen voertuig met meer dan twee wielen?Het rode verbodsbord zegt dat het voor bestuurders verboden is om:
. een gespan,
. of een voertuig met meer dan twee wielen links in te halen.
Zou in de uitleg dan niet moeten staan:
"of een voertuig met twee of meer dan twee wielen links in te halen.
Dan ook nog, is een bromfiets een "motorvoertuig" in België?
Bedankt




