HLN schreef: Dank u wel om te snel te rijden
Wie in Vorselaar in de Dennenlaan de maximum toegestane snelheid aan zijn laars lapt, krijgt een ‘dank u wel’ voorgeschoteld.
https://www.hln.be/regio/vorselaar/dank ... ~a090a012/
Dank u wel om te snel te rijden
-
Jozef
- Medewerker
- Berichten: 3989
- Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
- Locatie: Schönau am Königssee (D)
Dank u wel om te snel te rijden
-
Inazuma
- Berichten: 11926
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00
Re: Dank u wel om te snel te rijden
Ze staan misschien al op de foto, en worden dan bedankt voor hun gulle bijdrage 




