door Wouter » 17 jan 2014, 09:56
Op de site staat ook wat je moet doen als er een probleem is.
Wij op het forum kunnen, zoals je daar kan lezen, helaas niet helpen met de technische kant van de zaak.
Lees
DEZE PAGINA eens door, daar ga je meer geluk hebben.
Op de site staat ook wat je moet doen als er een probleem is.
Wij op het forum kunnen, zoals je daar kan lezen, helaas niet helpen met de technische kant van de zaak.
Lees [url=http://www.gratisrijbewijsonline.be/beginexamenprobleem.htm]DEZE PAGINA[/url] eens door, daar ga je meer geluk hebben.