Dat bedoel ik dus, zonder wetenschap te hebben van hoe alles in elkaar zit kan je niet zomaar even stellen dat ..
Dat 15 € al teveel hoeft niet te maken hebben met 'problemen' laat staan dat het relatie heeft tot het al dan niet wel of geen werk te hebben.
Zoals ik al eerder zei: niet alles is altijd evenwel zo gemakkelijk en niet altijd is er een weg.
En lichtelijk offtopic dan weer, een jobke vinden is ook hetzelfde, lang niet altijd zo makkelijk als dat menig zegt en claimt.
Als men aan de andere kant en in andere schoenen staat, dan zal het zicht ook wel bijdraaien.
maar goed.
straks loopt het in het geheel flink offtopic.
terug wat on-topic
Examinatoren verschillen naar mijn weten enigzins wel per persoon, je hebt naar mijn idee te maken met iemand's kritische blik op hoe dat jij rijd, voor de een kan het zijn dat je te weinig je knipperlichtjes gebruikt en voor de ander zit 't wel goed.
als de een zegt te weinig -> zal je een slechtere beoordeling krijgen.
en dat kan mogelijk net 1 aanmerking teveel zijn waardoor je net niet slaagt.
Het is imo niet altijd zo dat de schuld zou liggen bij een examinator, jij bent immers degeen die rijd en misschien kan je dan wel rijden maar liggen je probleempunten bij het technische gedeelte van een weggebruiker te zijn. Bij bepaalde handelingen die je moet doen, doe je dan misschien net niet goed of vaak genoeg.
Er zijn veel mede afhankelijk van je slaagkans of niet en voornamelijk ben jij het dan ook wel zelf.
Ga je de mist in, dan ga je de mist in, zo niet dan niet.
En ja, er zijn discutabele gevallen en mocht je daar in zitten dan is er 1 oplossing, het melden bij de juiste persoon in vorm van klacht en dan is het verders afwachten.
Dat bedoel ik dus, zonder wetenschap te hebben van hoe alles in elkaar zit kan je niet zomaar even stellen dat ..
Dat 15 € al teveel hoeft niet te maken hebben met 'problemen' laat staan dat het relatie heeft tot het al dan niet wel of geen werk te hebben.
Zoals ik al eerder zei: niet alles is altijd evenwel zo gemakkelijk en niet altijd is er een weg.
En lichtelijk offtopic dan weer, een jobke vinden is ook hetzelfde, lang niet altijd zo makkelijk als dat menig zegt en claimt.
Als men aan de andere kant en in andere schoenen staat, dan zal het zicht ook wel bijdraaien.
maar goed. :)
straks loopt het in het geheel flink offtopic.
terug wat on-topic
Examinatoren verschillen naar mijn weten enigzins wel per persoon, je hebt naar mijn idee te maken met iemand's kritische blik op hoe dat jij rijd, voor de een kan het zijn dat je te weinig je knipperlichtjes gebruikt en voor de ander zit 't wel goed.
als de een zegt te weinig -> zal je een slechtere beoordeling krijgen.
en dat kan mogelijk net 1 aanmerking teveel zijn waardoor je net niet slaagt.
Het is imo niet altijd zo dat de schuld zou liggen bij een examinator, jij bent immers degeen die rijd en misschien kan je dan wel rijden maar liggen je probleempunten bij het technische gedeelte van een weggebruiker te zijn. Bij bepaalde handelingen die je moet doen, doe je dan misschien net niet goed of vaak genoeg.
Er zijn veel mede afhankelijk van je slaagkans of niet en voornamelijk ben jij het dan ook wel zelf.
Ga je de mist in, dan ga je de mist in, zo niet dan niet.
En ja, er zijn discutabele gevallen en mocht je daar in zitten dan is er 1 oplossing, het melden bij de juiste persoon in vorm van klacht en dan is het verders afwachten.