door soetkinvm » 13 aug 2025, 13:54
bij vraag 994 dacht ik dat het juiste antwoord A was, omdat ik in het theorieboek had gelezen dat als je in de bebouwde kom meer dan 30 km/u meer dan de max snelheid (50km/u) rijdt, je dan een intrekking van je rijbewijs riskeert, bij de oplossing staat echter dat je dat al riskeert als je meer dan 20 km /u de max snelheid rijdt , wat klopt er dan?
bij vraag 994 dacht ik dat het juiste antwoord A was, omdat ik in het theorieboek had gelezen dat als je in de bebouwde kom meer dan 30 km/u meer dan de max snelheid (50km/u) rijdt, je dan een intrekking van je rijbewijs riskeert, bij de oplossing staat echter dat je dat al riskeert als je meer dan 20 km /u de max snelheid rijdt , wat klopt er dan?