rijbewijs A is dit niet het zelfde?

Plaats een reactie

Bevestigingscode

Typ enkel de gevraagde letters over. De code is niet hoofdlettergevoelig en bevat enkel letters.

Bevestigingscode
Smilies
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[url] staat AAN
Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten
   

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: rijbewijs A is dit niet het zelfde?

Re: rijbewijs A is dit niet het zelfde?

door Inazuma » 24 mar 2025, 18:32

tetenteten schreef: 24 mar 2025, 15:24 bij een Verbodsbord C35 zegt de ene vraag (1807) dat ik wel mag inhalen
Dat zegt (het antwoord op ) de vraag toch NIET



Mag ik met een motorfiets zonder zijspan, voorbij dit bord, een auto inhalen?

A/ Neen.
B/ Ja.

Juist = A en A = NEEN

Re: rijbewijs A is dit niet het zelfde?

door Stefan Peeters » 24 mar 2025, 17:09

Voor zover ik de antwoorden lees mag je in beide gevallen niet inhalen....

rijbewijs A is dit niet het zelfde?

door tetenteten » 24 mar 2025, 15:24

bij een Verbodsbord C35 zegt de ene vraag (1807) dat ik wel mag inhalen en bij de andere vraag (1814) niet.
of is er een verschil bij de vragen?

bedankt

Omhoog