Proefexamens?

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
LievenVS
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2007, 16:06

Proefexamens?

Bericht door LievenVS »

Beste,

ik heb deze morgen mijn code ontvangen voor de proefexamens voor rijbewijs B. Zonet heb ik eerst (na het leren van de theorie via deze site en diens studiemethode) alle aparte reeksen opgelost, wat bijna foutloos ging. Toen ik een ad randum examen probeerde te maken, stuitte ik op een eindscore van 0/50! Het examen geeft op het einde steeds aan dat ik alle vragen fout heb beantwoord, wat 100% zeker niet het geval is. Ook wanneer ik op het einde van de test op de kadertjes druk, krijg ik geen verbetering, maar gewoon de foto met alle mogelijkheden eronder, zonder meer. Op deze manier weet ik dus totaal niet hoeveel ik gescoord heb op het examen. Zowel in Firefox als in Internet Explorer heb ik hetzelfde probleem.

Is hier wat aan te doen?

mvg
Lieven
GRO
Administrator
Berichten: 12779
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Er is blijkbaar iets fout.
Ik ben momenteel in het buitenland, maar geef opdracht het nodige te doen.
GRO
Administrator
Berichten: 12779
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Het probleempje is opgelost.
LievenVS
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2007, 16:06

Bericht door LievenVS »

schitterend, bedankt!

46 - 49 - 50

morgenochtend nog even de belangrijkste zaken herhalen, de instinkers nog eens opfrissen, voor een laatste keer het proefexamen maken en met de volle moed naar het examencentrum vertrekken!

merci alvast voor deze zeer snelle reactie en "depannage"!
LievenVS
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2007, 16:06

Bericht door LievenVS »

Blijkbaar doet het probleem zich deze morgen weer voor.

vreemd

- edit -

Het examen werkt wel, maar blijkbaar wordt het examen niet ondersteund door de Firefox browser, wel door Internet Explorer. Misschien een handige tip om te vermelden ergens bij het examen, zodat andere mensen geen onnodige probleemthreads starten (of gewoon compatibel proberen maken met firefox natuurlijk).
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

LievenVS schreef:Het examen werkt wel, maar blijkbaar wordt het examen niet ondersteund door de Firefox browser, wel door Internet Explorer.
Aha! Ik ben gisteren door Begijnendijk gereden. Nu weet ik waarom er daar een auto van het Centrum voor Gelijke Kansen voor Eugeen zijn deur stond! :lol:

(grapje hoor)
GRO
Administrator
Berichten: 12779
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ben momenteel in het buitenland, maar hier werkt het perfect
LievenVS
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2007, 16:06

Bericht door LievenVS »

Het heeft alleszins geloond: geslaagd! :)
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Heb je noscript? Het is mogelijk dat jij jouw browser toestemming moet geven om bepaalde onderdelen van de website te draaien. Ik gebruik ook Firefox, bij mij draait alles, wel moet ik dan eerst toestemming geven.
Dit is om te voorkomen dat er ongewenste scripts worden gerund op lugubere websites.
freakytuner

mijn code aangevraagd maar ik heb geen

Bericht door freakytuner »

hey beste, ik heb zo net mijn code aangevraagd maar ik ontvang geen zou da foutje kunne zijn ofzo alvast bedankt e deze site is top!!!!
GRO
Administrator
Berichten: 12779
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik heb even gecontroleerd en codes worden gewoon verstuurd door Storedesk.

Stuur eens een mail naar mij met uw telefoonnummer
eugeen.van.aerschot@telenet.be
Gast

bedankt eugene

Bericht door Gast »

hey ja ik heb een mail gestuurd na storedesk het ligt aan proximus ik heb mijn code ontvange en heb al 4randum reekse gdn en ben al altijd geslaagd ik ga deze middag gaan ma kben wel onzeker kwil er door zijn alvast bedankt hé groetjes
GRO
Administrator
Berichten: 12779
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Maak zeker ook alle examenvragen REEEKS PER REEKS, zodat je alle vragen bent tegengekomen.
Plaats reactie