Scooter type B met rijbewijs B

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Lieke

Scooter type B met rijbewijs B

Bericht door Lieke »

Ik heb een tijdje geleden men rijbewijs gehaald (dankzij deze site ^^) maar nu heb ik een vraagje.
Ik heb dus men rijbewijs B, maar mag ik hiermee ook met een scooter rijden type B? Sorry als het in de theorie staat want ik vin het ni terug :oops:
xxx
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

Met een definitief rijbewijs B mag je met een bromfiets klasse B rijden.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Het staat inderdaad wel op onze theorie :wink:

Maar als je je defenitief rijbewijs B bezit, moet je daarop eens kijken want daar staat het namelijk ook op. :wink:

Opgelet een voorlopig rijbewijs B is niet genoeg.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Lieke

Bericht door Lieke »

Benny Stinkens schreef:Het staat inderdaad wel op onze theorie :wink:

Maar als je je defenitief rijbewijs B bezit, moet je daarop eens kijken want daar staat het namelijk ook op. :wink:

Opgelet een voorlopig rijbewijs B is niet genoeg.
Der sta op men rijbewijs (men definitief) alleen bij B B en dan een autotje vanaf ...., bij de rest staat er XXXXXXXXXX
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

Lieke schreef:Der sta op men rijbewijs (men definitief) alleen bij B B en dan een autotje vanaf ...., bij de rest staat er XXXXXXXXXX
Kijk eens op deze kant , middelste deel :

Afbeelding


Categorie A3 wordt ook ingevuld als je een definitief rijbewijs A of B krijgt.
Indien dat niet het geval is ga er dan mee naar de gemeente .
Shiva
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 feb 2009, 16:52

Bericht door Shiva »

Eigenlijk is da toch ook maar dom hé.. als je een voorlopig rijbewijs voor de auto hebt, mag je niet met de brommer rijden, maar als je een voorlopig rijbewijs hebt voor brommer, dan mag je wel direct alleen rijden, en dat terwijl de vragen van de theorie véél makkelijker zijn dan die van de autotheorie :roll: .. maarja..


Zonet die zotte pool op tv gezien, de onnozelaar :shock:
Plaats reactie