Rijbewijs op latere leeftijd.

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Spietske
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 jan 2009, 15:24

Bericht door Spietske »

Proficiat Carine! Veel succes met de rijlessen. Elke, geweldig dat het alleen rijden je zo goed meevalt!

Dinsdag ga ik mijn theoretisch examen afleggen. Ik probeer goed te studeren, maar net zoals nu is mijn dochter weer wakker en heeft ze aandacht nodig!
carine
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 feb 2009, 15:19

Bericht door carine »

Hey Elke, leuk te horen dat het zo goed gaat met je rijlessen!!

Spietske, véél succes dinsdag het valt best mee hoor je hoeft je geen zorgen te maken als je de theorie hier goed hebt geleerd.

Groetjes

Carine
Nooit te oud om te leren.
Spietske
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 jan 2009, 15:24

Bericht door Spietske »

Zaterdag was ik nog erg zenuwachtig, maar dan ben ik de proefexamens beginnen afleggen en dat stelde me gerust. Dinsdag dan voor het echte examen geweest en had alle vragen juist!

Nu heb ik het praktijkboek gedownload en gaan mijn man en ik bekijken hoe we de lessen gaan regelen. Wel spannend, binnenkort terug achter het stuur.

Carine, ben jij nu al met de rijlessen begonnen?
carine
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 feb 2009, 15:19

Bericht door carine »

Hoi,

Proficiat , goed gedaan!!

Ik heb vorige maandag voor het eerst les gehad, 2u.

Eerst een kwartier op een pleintje oefenen want ik wist echt niet meer welke pedaal de rem of de gas was.
Dan de weg op ik verschoot mij een bult ik dacht 2 u op een plein te blijven rondtoeren maar dat was mispoes, maar wonderlijk genoeg ging het vlot ,wat rondgetoerd in
de omgeving van Geel enz..

Woensdag naar Alken gereden en bij het terugkomen een stuk autosnelweg gedaan.

Gisteren weer rondgetoerd en achteruit gereden.

Wat een tien jaar geleden absoluut niet wilde lukken gaat nu bijna als een fluitje van een cent, ik begrijp het zelf niet, ik snap het niet, lijkt wel of er een geest over mij is neergedaalt.

Ik heb daarstraks zelfs met onze auto met aanhangwagen achteruit gereden ( wel in de weide bij ons hé).
Mijn man wist niet wat hij zag hihihihi.

Ik wens je veel succes met je rijlessen.

Groetjes
Nooit te oud om te leren.
Plaats reactie