ademanalyse

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Gast

ademanalyse

Bericht door Gast »

Bij ademtest mag je 15 minuten wachten. En bij een ademanalyse dan? In mijn handboek staat dat je dan opnieuw mag vragen die 15 min. En hier op de site mag je dat niet. I'm confused
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: ademanalyse

Bericht door Inazuma »

Anonymous schreef:Bij ademtest mag je 15 minuten wachten. En bij een ademanalyse dan? In mijn handboek staat dat je dan opnieuw mag vragen die 15 min. En hier op de site mag je dat niet. I'm confused
Wij raden dan ook af om boeken en onze website door elkaar te gebruiken.
En al helemaal om stilaan verouderde boeken nog verder te gebruiken zonder aanvullingen.

Van wanneer is je boek :?:
Staan de "voortbewegingstoestellen" er al in :?:


De dubbele wachttijd bij de ademanalyse volgend op een ademtest is al bijna 2 jaar afgeschaft ... in mei 2007.

http://wegcode.be/actueel.php?nr=196
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Bij ademtest mag je 15 minuten wachten. En bij een ademanalyse dan? In mijn handboek staat dat je dan opnieuw mag vragen die 15 min. En hier op de site mag je dat niet. I'm confused
Wij hebben in onze LEERMETHODE aangeraden om, als je via onze site leert, geen andere boeken of sites te gebruiken.

Gratis Rijbewijs Online doet alles om UP-TO-DATE te zijn met de wetgeving. Jongeren lezen dan in een handboek een verouderde tekst en dan moeten wij ons hier ook nog eens komen verantwoorden.

Uw boek is oud. Direkt wegggooien want dan zullen nog veel zaken niet aangepast zijn!!!!


Welk boek is dat? Dat heb je toch niet het laatste jaar gekocht?
Gast

Bericht door Gast »

het boek van Autorijden van A tot Z, de nieuwe versie juli 2008. Ik heb hem pas gekocht. :?
Dus ik dacht dat de regel misschien in 2008 veranderd ofzo. Maar het is dus niet zo. :x Ik ga dat boek maar eens in prullenbak gooien, waardeloos en tijdverspilling :x

voortbewegingstoestellen :?: :roll:
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Autorijden van A tot Z, de nieuwe versie juli 2008
Heel erg. Die regel is al van 2007 gewijzigd.
Boek naar de winkel terugbrengen.

Als je niet via de site wenst te leren, maar via een handboek, haal dan in een rijschool een boek van Wees Wegwijs.
Laatst gewijzigd door GRO op 06 feb 2009, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

:( kan niet meer. Ik heb hem via www.bivv.be Ben een hoop geld kwijt :evil:
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

Anonymous schreef:voortbewegingstoestellen :?: :roll:
Staat er daar niks van in :?:

http://wegcode.be/actueel.php?nr=188

Dat is ingevoerd rond de tijd dat de voorrangsregels ook zijn aangepast ...



En deze voorrangsregel :

12.4bis
De bestuurder die een trottoir of een fietspad oversteekt, moet voorrang verlenen aan de weggebruikers die overeenkomstig dit besluit gerechtigd zijn om het trottoir of fietspad te volgen.


Die komt er hopelijk toch in voor :?:
Plaats reactie