probleem vraag

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
FUNimations

probleem vraag

Bericht door FUNimations »

onder het gedeelte van alcohol kreeg ik deze vraag (30)
Wanneer je twijfelt aan het resultaat van een ademanalyse, mag je vragen dat een nieuwe wordt uitgevoerd.

Mag je dan opnieuw 15 minuten wachten?

(JA of NEEN)
ik koos dus voor antwoord NEEN.
MAAR ik kreeg een popup naar de fortis site te zien, en mijn antwoord werdt NIET geregistreerd. :?
FUNimations

Bericht door FUNimations »

Dus doordat mijn antwoordt niet geregistreerd werdt kreeg ik een fout boodschap. als ik dan op verder gaan klik, krijg ik dezelfde popup...
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

FUNimations schreef:Dus doordat mijn antwoordt niet geregistreerd werdt kreeg ik een fout boodschap. als ik dan op verder gaan klik, krijg ik dezelfde popup...
Als je ze fout beantwoordt, krijg je daar wel melding van hoor + krijg je de juiste oplossing te zien.

De reclame-pop-up verschijnt als de vraag juist beantwoord werd - of als je na een fout antwoord op de groene pijl naar rechts klikt.
FUNimations

Bericht door FUNimations »

Ja, dat zeg ik toch...
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

ik koos dus voor antwoord NEEN.
MAAR ik kreeg een popup naar de fortis site te zien, en mijn antwoord werdt NIET geregistreerd.
Je hebt juist geantwoord. Dit was tevens de laatste vraag. Vandaar dat er niet op je scherm verscheen FOUT met de uitleg waarom.

FORTIS maakt het mogelijk dat jullie gratis via de site kunnen studeren. Wij laten als dank aan FORTIS even deze pagina zien.
FUNimations

Bericht door FUNimations »

mja, toch verwarend als je het tegenkomt...
Plaats reactie