rijbewijs A3 vervallen
-
mama van guillaume
rijbewijs A3 vervallen
vraagje, mijn voorlopig rijbewijs van m'n brommer is al een tijdje vevallen, en nu krijg ik een brief dat ik mijn A3 moet binnen brengen! maar ik heb dat niet meer, kan dat kwaad?
-
Inazuma
Re: rijbewijs A3 vervallen
Eigenlijk moet een rijbewijs dat zijn geldigheid verloren heeft, terugbezorgd worden aan de overheid.mama van guillaume schreef:vraagje, mijn voorlopig rijbewijs van m'n brommer is al een tijdje vevallen, en nu krijg ik een brief dat ik mijn A3 moet binnen brengen! maar ik heb dat niet meer, kan dat kwaad?
Breng de gemeentediensten best op de hoogte dat je het rijbewijs niet meer in je bezit hebt.
PS :
Zonder definitief rijbewijs A of B kan je nu niet meer met een bromfiets klasse B (45km/u) rijden.
-
Elke V
ik moest het papier dat ik kreeg van de politie van de aangifte van verlies van voorlopig rijbewijs binnenbrengen bij de gemeente (dus niet gewoon melden)eugeen schreef:Als je aangifte gedaan hebt bij de politie dat het rijbewijs verloren is, volstaat het dit te melden op het gemeentehuis.
(ben in een ver verleden eens een voorlopig rijbewijs B kwijtgespeeld, vier jaar later (!) kwamen ze daar nog mee af dat ik dat moest terug binnenbrengen)
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII