2 theorie rijbewijs examens afleggen

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
SavaB
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jun 2006, 00:00

2 theorie rijbewijs examens afleggen

Bericht door SavaB »

er staat in de cursus dat, in het geval ik niet geslaagd ben voor mn A3, pas de volgende dag opnieuw mag proberen. kan ik dan wel diezelfde dag voor mn rijbewijs A gaan, ook al ben ik gebuisd voor A3?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

JA

Beste,

Voor rijbewijs A en A3 moet je ook alles kennen van B.
Dit niet vergeten hé.

Samengevat:

Voor rijbewijs B moet je het minste kennen.
Voor rijbewijs A en A3 moet je alles van B kennen en de aanvullende theorie.

Ik schrijf dit maar omdat sommigen denken dat de aanvullende theorie al voldoende is.
SavaB
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jun 2006, 00:00

Bericht door SavaB »

dat had ik al door hoor ik had alle onderwerpen afgegaan, behalve die bovenste (&quotonze leermethode&quot,&quotrijbewijs B, wie / wanneer&quot,...) maar de lichtblauwe kadertjes heb ik allemaal ingestudeerd.

ik had 3 foutjes op het proefexamen in totaal (alle reeksen bij elkaar opgeteld), denk je dat dit genoeg is om erdoor te zijn maandag?

ps: thx voor de geweldige hulp. ik had zonder deze site geen idee gehad waar te beginnen..
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Geen probleem.

Als je de theorie geleerd hebt en je hebt slechts drie fouten bij de proefexamens, dan slaag je grandioos.
Anders zou jij de uitzondering zijn die de regel bevestigt.

Laat iets weten hé.

PS. Mocht je een vraag krijgen waarvan iets gelijkaardigs niet op de site staat, wil je die dan doormailen?
SavaB
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jun 2006, 00:00

Bericht door SavaB »

zeker weten, ik zal beide doen. heb vandaag mn brommer gaan bestellen, dus ik moet er wel door zijn (anders heb ik een hoop geld neergeteld voor niets).

tot maandagavond (dan laat ik iets weten)
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als je code morgenvroeg nog geldig is, maak dan nog even de proefexamens voor je vertrekt.
SavaB
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jun 2006, 00:00

Bericht door SavaB »

ben eraan bezig. had een foutje meer gemaakt dan vorige keer, maar ik had misschien eerst de slaap uit mn ogen moeten wrijven...
Plaats reactie