Nederlands niet goed

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Nora

Nederlands niet goed

Bericht door Nora »

Hoi Eugeen
Ik ben niet zo lang in Belgie, ik leer het rijbewijs al sinds 6-7 maanden in het internet kan ik wel de vragen goed beantwoorden, maar ik ben bang om naar de echte theorie te gaan.
Ik heb het rijbewijs echter dringend nodig, wat kan je mij raden.?
met vriendelijke Groeten Nora.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Dag Nora,

Als je de theorie wat begrijpt, en je begrijpt de oefenvragen, waarom iets fout of juist is, dan sta je al ver.

Als je onze proefexamens maakt en je kunt binnen de tijd de vragen beantwoorden, dan zal het vermoedelijk wel lukken.

Je kunt examen afleggen met een tolk. Dat kost sowieso 50 euro extra voor de tolk. Voor die 50 euro kan je eigenlijk al 3 keer onvoldoende halen op gewoon examen zonder tolk.

Ik ken iemand die uit een Engelstalig boek heeft geleerd en examen met tolk heeft gedaan. Resultaat onvoldoende. Daarna veel op de site geoefend en zonder tolk examen afgelegd en geslaagd was.

Veel succes.
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Nederlands niet goed

Bericht door Inazuma »

Nora schreef:Ik ben niet zo lang in Belgie, ik leer het rijbewijs al sinds 6-7 maanden in het internet kan ik wel de vragen goed beantwoorden, maar ik ben bang om naar de echte theorie te gaan.
Bedoel je de oefenvragen, of de vragen van het proefexamen (2,5 euro , via SMS, code werkt 2 dagen) die we op http://www.gratisrijbewijsonline.be/ aanbieden :?:

Als de oefenvragen goed gaan, kan je eens een proefexamen proberen.
Als je ruim voldoende haalt op een proefexamen, kan je op het echte examen ook slagen.

Meestal vindt men het echte examen zelfs gemakkelijker (omdat je meer tijd hebt). :wink:
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Nederlands niet goed

Bericht door Benny Stinkens »

Nora schreef:Hoi Eugeen
Ik ben niet zo lang in Belgie, ik leer het rijbewijs al sinds 6-7 maanden in het internet kan ik wel de vragen goed beantwoorden, maar ik ben bang om naar de echte theorie te gaan.
Ik heb het rijbewijs echter dringend nodig, wat kan je mij raden.?
met vriendelijke Groeten Nora.
Hoi Nora,

Ik zou gewoon eens op theorie-examen gaan want je schrijft dat je ze op het internet de vragen goed kan beantwoorden.
Als dit zo is zal dit op het echte examen normaal ook goed gaan.

Wat heb je te verliezen :?:
Gewoon 15 euro niet meer en niet minder :wink:
Vertel gewoon weg niet aan vrienden of vriendinnen dat je gaat en dan heb je ook geen druk om je achteraf te verantwoorden hoe het gegaan is.

Veel succes.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Nora

Bericht door Nora »

Ik wil jullie graag bedanken , daarvoor dat u mij moed gegeven hebt om naar de examencentrum te gaan. Vandaag ben ik er geweest en ben geslaagt met 48/50 Punten, dat was echter een kinderspel. Dat zal iedereen kunnen doen zonder moeite, gewoon alles 2-3 keer goed lezen en begrijpen.
mvg Nora
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Bericht door de rijprof »

Proficiat!
en nu het echte werk, de praktijk.
zie www.derijprof.be
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Proficiat :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie