examen centrum deurne

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
kristina

examen centrum deurne

Bericht door kristina »

Ik moet binnen 3 weken examen gaan doen in deurne maar ik woon nog niet zolang in antwerpen en ken deurne dus helemaal niet! Kent iemand de trajecten van deurne?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Er zijn geen vaste trajecten. Wel een aantal knooppunten. Dat is bv een kruispunt waar je moet komen. maar hoe je naar die plaats rijdt, mag de examinator kiezen. Je kan dus eigenlijk in elke straat terechtkomen.
kristina

Bericht door kristina »

oei en welke knooppunten zijn er dan zo?
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

kristina schreef:oei en welke knooppunten zijn er dan zo?
Vroeger hingen die uit in het examencentrum zelf. Of dit nu nog altijd het geval is weet ik niet.

Het zou spijtig zijn als je het rijden later beperkt tot deze knooppunten.
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

kristina schreef:oei en welke knooppunten zijn er dan zo?
Je kan in deze draad gaan zoeken naar ervaringen bij examens in Deurne :

viewtopic.php?t=3466


Maar je kan daar best nog zoveel mogelijk gaan rondrijden in de buurt van het examencentrum.

De Bisschoppenhoflaan zelf is al leuk ;

het kruispunt aan het Sportpaleis helemaal de moeite ;

rechtdoor richting schijnpoortweg (Borgerhout) heeft nogal wat rijstrookwissels en daar ergens omkeren en terugkomen ;

rechts naast het Sportpaleis richting Bredabaan (trams + bijzonder overrijdbare bedding) ;

de straatjes tussen Bisschioppenhoflaan en Turnhoutsebaan zijn ook geweldig : veel moeilijk zichtbare voorrang van rechts, rotondes, Trams op o.a. de Ter Heydelaan , hier en daar zone 30 (Oude bosuillaan bvb) ;


Verken er zeker de omgeving
Conny.haesendonck

Re: examen centrum deurne

Bericht door Conny.haesendonck »

Ik ben al drie keer niet geslaagd ik ga nu voor de 4 keer ik heb examen stress kunnen we er iets tegen doen dank u grtjs
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: examen centrum deurne

Bericht door Inazuma »

Conny.haesendonck schreef: 12 mei 2022, 13:58 Ik ben al drie keer niet geslaagd ik ga nu voor de 4 keer ik heb examen stress kunnen we er iets tegen doen dank u grtjs
Zorgen dat je goed voorbereid bent zodat je niet "moet" stressen

Vooraf alles al controleren, papieren vd auto, rijbewijzen ... of alles werkt aan auto


Pilletjes om je te kalmeren + autorijden is doorgaans géén goede combinatie, maar je kan eens informeren bij de huisarts of er iets is dat je stress wat kan reduceren zonder je rijkunsten te en alertheid te verminderen.
Conny.haesendonck

Re: examen centrum deurne

Bericht door Conny.haesendonck »

Het rijden is het probleem ni als gaat goed tot de examinator in de wagen stapt krijg ik stress
Conny.haesendonck

Re: examen centrum deurne

Bericht door Conny.haesendonck »

Ik heb mijn examen met de borden gedaan misschien moet ik op gps rijden dan hoeven ze niks te zeggen ik weet het anders ni meer
NeGeNdUuSt
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 mei 2021, 08:49

Re: examen centrum deurne

Bericht door NeGeNdUuSt »

Conny.haesendonck schreef: 12 mei 2022, 19:13 Ik heb mijn examen met de borden gedaan misschien moet ik op gps rijden dan hoeven ze niks te zeggen ik weet het anders ni meer
Dat kan je zeker doen ,maar vertrouw nooit 100% de instructies van een gps tijdens uw examenrit. iemand die ik ken heeft het meegemaakt vorig jaar in december tijdens haar examenrit in gent , dat zij zonder weten in een straat is gereden waarin ze niet in mocht rijden door te gaan vertrouwen op de instructies van de gps.
Laatst gewijzigd door NeGeNdUuSt op 12 mei 2022, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Conny.haesendonck

Re: examen centrum deurne

Bericht door Conny.haesendonck »

Wat kan ik dan nog doen ik heb als al geprobeerd stress pillen helpen ni als ik alleen rijd hou ik mij aan de snelheid maar als de examinator bij mij in de wagen zit lukt het ni ik heb zoveel stress mijn hartslag is 95 lk heb morgen 2 uur rijles dat gaat allemaal goed 17 examen ik weet echt niet meer wat te doen
NeGeNdUuSt
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 mei 2021, 08:49

Re: examen centrum deurne

Bericht door NeGeNdUuSt »

Conny.haesendonck schreef: 12 mei 2022, 20:25 Wat kan ik dan nog doen ik heb als al geprobeerd stress pillen helpen ni als ik alleen rijd hou ik mij aan de snelheid maar als de examinator bij mij in de wagen zit lukt het ni ik heb zoveel stress mijn hartslag is 95 lk heb morgen 2 uur rijles dat gaat allemaal goed 17 examen ik weet echt niet meer wat te doen
Probeer vooral heel rustig te blijven tijdens jou hele rit & probeer ook zo veel mogelijk de Belgische wegcode te gaan toepassen zodat de persoon die jouw moet beoordelen een gevoel heeft dat je geschikt bent om een voertuig te mogen gaan besturen in de toekomst. ,ik heb in het verleden voor de wagen x3 examen moeten doen & voor de moto 3x met 1 uitstel wegens technische niet in orde omdat er een remlicht niet werkte.
Laatst gewijzigd door NeGeNdUuSt op 12 mei 2022, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Conny.haesendonck

Re: examen centrum deurne

Bericht door Conny.haesendonck »

Ik zal het proberen dank voor antwoorden op mijn vragen
Plaats reactie