examen centrum erembodegem

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
natje

examen centrum erembodegem

Bericht door natje »

hoeveel examenroutes zijn er in het examen centrum van erembodegem (aalst) kan iemand mij daarmee hepen wie zijn examen daar al afgelegd heeft

vriendelijke groeten
Gast

Bericht door Gast »

hey

aalst valt goed mee, heb mn examen gedaan wel gebuisd :s maar terecht: ik had de borduur mee tijdens een manouvre.

ze zeggen op tijd wnnr je moet afslaan, mijn examinator was vriendelijk met een klein beetje arrogantie op het einde :p
voor het keren in de straat zei hij in deze straat mag je je keren dus je mag zelf grotendeels kiezen
en parkeren is gwn achter een auto

enkele routes dat ik ken zijn de kanten van erembodegem zelf: je moet de expressweg oprijden, opletten voor een brug waar jij voorrang aan moet geven,...
een andere route laat je rijden in nieuwerkerke
aan het station van aalst moet je ook opletten: opeens is daar een rijstrook voor bus dus moet jij op een ander rijvak rijden
en dan heb je nog ergens in aalst zo een rondpunt dat eigenlijk geen rondpunt is en er is daar ook een brug aan en die brug moet je ook voorrang geven (dit punt vind ik heel ingewikkeld) nuja als je genoeg rondtoert in de kanten van aalst ga je deze moeilijke punten wellicht al zijn tegengekomen ;)
Natje.

Bericht door Natje. »

bedankt voor je uitleg,maar een ding begrijp ik niet goed van je
in aalst is zo een rondpunten er is daar een brug aan waar is dat ergens welke brug is dat in aalst die hebben een naam is dat langs de amylum jij hebt je route dus in stad van aalst afgelegd begrijp ik eruit niet te moeilijk
volgende keer beter
Gast

Bericht door Gast »

ik denk dat het idd langs amylum is maar ben nie zeker :P
het is zo een groene opklapbrug denk ik alle van de groen ben ik zeker van die opklapbrug nie :P

mijn route was langs erembodegem met de expressweg,... idd nie te moeilijk gebuisd door mn eigen stomme fout !! volgende week opnieuw hopelijk gaat het dan beter ;) maar nu heb ik het tegen niemand gezegd en voorlopig voel ik mij nog vrij rustig als ik er aan denk wat de vorige keer totaal anders was nuja op hoop van zege ee :P
NATJE

examen centrum erembodegem

Bericht door NATJE »

ik heb gehoord dat je in denderleeuw en welle ook moet rijden zijn 6 routes klop dat
Gast

Bericht door Gast »

het kan idd wel zijn dat je in denderleeuw moet rijden maar dit is niet zo moeilijk hoor,....

alle ja niet teveel proberen stressen voor dat examen je kan uiteindelijk geen enkele route vanbuiten kennen, zeker niet als je het met je ouders doet.. als je gwn goed uit je ogen kijkt, oplet, voorzichtig zijt moet dat geen enkel probleem zijn

je moet overal kunnen rijden hé : als je later je rijbewijs hebt en je moet voor je werk vb naar brussel dan ga je daar ook niet elke baan kennen hé en je moet er ook door dus gwn met veel goede moed gaan en echt nie stressen niet nodig...

zoals een begeleider ooit zei: het examen hangt vol spiekbriefjes je moet er gwn naar kijken !
Nicky

Aalst

Bericht door Nicky »

hey,
ben ook in Aalst geweest: als je het kan zullen ze je niet buizen voor iets onnozel. Was er van de eerste keer door: mijn examen was in Nieuwerkerke en heb een klein deeltje autostrade gedaan, verder gaan ze ook soms naar Liedekerke!
Veel succes, zal je wel lukken!
natje

examen centrum erembodegem

Bericht door natje »

mijn rijschool zit er op maar wij hebben nooit langs liedekerke gereden
ik dacht altijd dat ze een van de routes uitpakken waar je gereden hebt met de rijschool bij mij was dat niewekerke denderleew welle stad aalst en kanten van erembodegem ik weet wel dat je overal moet kunnen rijden maar het is toch altijd een voordeel als je uw baan goed kent en liedekerke weet ik niet mijne weg ze dat zal extra goed opletten zijn dus
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

In Denderleeuw opletten voor dit verkeerslicht,

VERKEERSLICHT

Soms gaat het niet zo schitterend ermee. :wink:
natje

examen centrum erembodegem

Bericht door natje »

bedankt voor deze foto ik weet waar dit is daar in die straat doen ze je denk ik parkeren heb jij daar oo moeten rijden
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Re: examen centrum erembodegem

Bericht door bibi585 »

natje schreef:bedankt voor deze foto ik weet waar dit is daar in die straat doen ze je denk ik parkeren heb jij daar oo moeten rijden
M'n rijbewijs heb ik ondertussen 20 jaar op zak maar ik kom daar inderdaad regelmatig voorbij. Nu en dan zie ik er ook een voertuig van de rijschool.
Gast

Bericht door Gast »

Aan Natje: Ik heb mijn examen gedaan in erembodegem, mijn ervaringen staan, zoals gevraagd bij topic van de examens: ben geslaagd, maar mijn route vind je daar ;-)

Veel Succes ermee !! (btw ik had route 1 mogt u da iets zeggen,..)
natje

Bericht door natje »

Anonymous schreef:Aan Natje: Ik heb mijn examen gedaan in erembodegem, mijn ervaringen staan, zoals gevraagd bij topic van de examens: ben geslaagd, maar mijn route vind je daar ;-)

Veel Succes ermee !! (btw ik had route 1 mogt u da iets zeggen,..)
hoeveel keuzes van routes zijn er
Aislinn319
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2008, 23:16

Bericht door Aislinn319 »

Natje. schreef:bedankt voor je uitleg,maar een ding begrijp ik niet goed van je
in aalst is zo een rondpunten er is daar een brug aan waar is dat ergens welke brug is dat in aalst die hebben een naam is dat langs de amylum jij hebt je route dus in stad van aalst afgelegd begrijp ik eruit niet te moeilijk
volgende keer beter
Ik denk dat hier de Sint Anna brug bedoeld wordt, en het plein waar het standbeeld staat van Daens (dichtbij De Werf en het Atheneum enzo...). Als je op het plein rondrijdt, moet je inderdaad de brug voorrang van rechts geven, aangezien het geen rond punt is. (Ik weet eigenlijk ook niet of 'plein' de juiste benaming is :D)

Op mijn examen (gisteren) heb ik ook over deze brug moeten rijden niet zo gemakkelijk, ik kwam van aan Amylum...

xx
Gast

Bericht door Gast »

Aislinn319 schreef:
Natje. schreef:bedankt voor je uitleg,maar een ding begrijp ik niet goed van je
in aalst is zo een rondpunten er is daar een brug aan waar is dat ergens welke brug is dat in aalst die hebben een naam is dat langs de amylum jij hebt je route dus in stad van aalst afgelegd begrijp ik eruit niet te moeilijk
volgende keer beter
Ik denk dat hier de Sint Anna brug bedoeld wordt, en het plein waar het standbeeld staat van Daens (dichtbij De Werf en het Atheneum enzo...). Als je op het plein rondrijdt, moet je inderdaad de brug voorrang van rechts geven, aangezien het geen rond punt is. (Ik weet eigenlijk ook niet of 'plein' de juiste benaming is :D)

Op mijn examen (gisteren) heb ik ook over deze brug moeten rijden niet zo gemakkelijk, ik kwam van aan Amylum...

xx
idd, ik denk het ook. 9/10 heeft hij dat op sint annabrug.

idd opletten geblazen daar.

ik ga morgen vragen voor examen te doen. praktijk dan.

één vraag: waarmee begin je voor je mag rijden, dingen aantonen? en hoelang duurt het vooraleer je mag gaan naar het praktisch examen? veel tijd tussen?

alvast bedankt hoor!
Plaats reactie