overschakelen van met begeleider naar zonder?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Gast

overschakelen van met begeleider naar zonder?

Bericht door Gast »

ik had eens een vraag en ik hoop dat jullie mij hier een antwoord op kunnen geveen.
ik heb gekozen om na mijn theoretishc examen met mijn vader te rijden maar wegens dat zowel hij al sik weinig tijd had zou ik graag weten hoe het zit als ik zou overschakelen. hoeveel lessen zou ik nog moeten nemen? moet ik met een rijschool instructeur ecamen afleggen of kan dit nog met mijn vader? mag mijn vader dan nog met mij meerijden? mag mijn moeder er nog bij zitten als mijn vader naast mij zit?
mijn vriend is nu 22 en heeft zijn zijbewijs al sinds zijn 18 mag hij met mij meerzijeden?
ik weet het zijn veel vragen maar allesinds harstikek bedankt
groeten sara
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

hoeveel lessen zou ik nog moeten nemen?
20 uren
moet ik met een rijschool instructeur ecamen afleggen of kan dit nog met mijn vader?
Dit mag nog met je vader.
mag mijn vader dan nog met mij meerijden? mag mijn moeder er nog bij zitten als mijn vader naast mij zit?
Je mag maar 1 passagier meenemen dus moet je kiezen wie er te voet gaat ofwel ma ofwel pa :wink:
mijn vriend is nu 22 en heeft zijn zijbewijs al sinds zijn 18 mag hij met mij meerzijeden?
Heb je een voorlopig rijbewijs zonder begeleider, maar neem je toch een passagier mee, dan moet die minstens 24 jaar oud zijn en een rijbewijs B hebben.

Ook wil ik je eraan herinneren dat het voorlopig rijbewijs zonder begeleider maar 18 maanden geldig is en geen 36 maanden.

Ik wens je veel succes.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie