Maak ik een kans???

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Flightster
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 jun 2007, 13:40

Maak ik een kans???

Bericht door Flightster »

Hallo,

Ik ben van plan om in de loop van deze week mijn theorie examen af te gaan afleggen in het examencentrum van Bree.. Nu, ik ben begonnen met het boek "Autorijden van A tot Z" waarna ik ben overgestapt naar deze website (door aanraden van mijn vader).

Ik heb de oefenexamens meerdere malen met vrucht afgelegd (eerst de reeksen, dan ad randum) met niet meer dan 8 foute antwoorden in totaal (per keer) en de laatste keren zelfs maar met 3 tot 5 fouten..


Is dit voldoende om op het echte examen ook te slagen?
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Als je Eugeen zijn leermethode gevolgd hebt, en niet op puur geluk de examens maakt, is de kans groot dat je slaagt ja :) 8 foutjes is nog wat veel, als je het elke keer op 3 fouten kan houden, slaag je zeker ;)
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Heb je de theoriepagina's op onze site gelezen ?
Heb je aandacht besteed aan die punten op de theoriepagina's waar staat (tip examen)
Heb je de oefenvragen bij elk hoofdstuk gemaakt?

Of heb je op deze site enkel de profexamens gemaakt?

In dat geval kan je op de pagina Onze Leermethode lezen: "leren via een ander boek of webiste en hier wat proefexamens komen maken is geen garantie tot slagen.

Ik zou dus nog enkele dagen het examen uitstellen en volg onze leermethode. Dan slaag je zeker.
Flightster
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 jun 2007, 13:40

Bericht door Flightster »

Ik kon niet meer wachten, en dus ben ik vandaag mijn examen gaan afleggen.. Je zou kunnen zeggen dat ik een bewijs ben van: Wie zich voldoende concentreerd en er voor gaat kan, en zal, slagen voor zijn theorieexamen :)

Ik ben erdoor met een score van 46/50, nu nog 20uur met de rijschool rijden en ik kan (zonder begeleider) aan mijn stageperiode beginnen! :)


Bedankt gratis rijbewijs online! 8)
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Dikke proficiat !!!

Veel succes met je praktijk.
Plaats reactie