proefexamens reeks o, vraag 369

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Plaats reactie
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Afbeelding

VRAAG:

Mag dat ?
A/ JA
N/ NEEN

Dit is de enige grap die op de site staat. Jij bent er dus blijkbaar ingelopen.
Jozef
Medewerker

Re: proefexamens reeks o, vraag 369

Bericht door Jozef »

deesje schreef: En waarom mag dit niet?
Openbare zedenschennis.
deesje

proefexamens reeks o, vraag 369

Bericht door deesje »

Hoi,

Vraag 369 van de proefexamens snap ik niet. Er zitten daar een hoop mensen voor een bus langs de kant van de weg. Waar staat die bus in feite (landweg, autosnelweg, ...) en hoe kun je dit zien? En waarom mag dit niet?

merci alvast voor een antwoord
bibi585

Bericht door bibi585 »

Jaman, ik heb reeds meermaals 1,2 of 3 zo gezien langs de weg maar hier is het toch heel dringend hoor.
Jozef
Medewerker

Bericht door Jozef »

Ik zou beslist de laatste zijn om klacht in te dienen in een dergelijke situatie.

Toen ik mijn opleiding tot rijschoolinstructeur volgde bij het Vlaams Verkeersopleidingscentrum, vertelde de docent ons dat hij ooit een cursist gehad heeft die niet over een blanco strafblad beschikte. De cursist in kwestie was ooit veroordeeld geweest voor zedenschennis.

Paniek natuurlijk, want iemand die daarvoor veroordeeld geweest is, kun je toch maar bezwaarlijk aanwerven als praktijk-instructeur, die zijn werktijd doorbrengt in de beperkte ruimte van een leswagen.

Bleek achteraf dat de betrokken cursist jaren geleden, in zijn studententijd, tijdens een studentenfuif in een brievenbus gewaterd had, en daarvoor veroordeeld geweest was voor openbare zedenschennis.

In het licht van dit gegeven stelde de eventuele aanwerving van de betrokken cursist dan ook geen probleem meer.
bibi585

Bericht door bibi585 »

Naast de brievenbus kan ik nog inkomen maar in m'n brievenbus zou bij mij toch ook in het verkeerde keelgat zitten ze.
Plaats reactie