Foutief antwoord van een oefenvraag ???? (NEEN JIJ BENT FOUT

Graag uw mening over deze website.
Anoniempje

Foutief antwoord van een oefenvraag ???? (NEEN JIJ BENT FOUT

Bericht door Anoniempje »

In het hoofdstuk WEGGEBRUIKERS denk ik dat vraag 15 bij de oefenvragen een foutief antwoord heeft.

Ik citeer
Binnen twee maanden word je 17 jaar.
Mag je nu al met een personenauto rijden, als je in een erkende rijschool les volgt en de lesgever naast jou zit?

(JA of NEEN)
Antwoord:
Juist = NEEN
vanaf 17 jaar
Ik heb al op meerdere sites gelezen dat men mag rijden met de auto vanaf 16 jaar en 9 maanden indien men les volgt in een erkend rijschool en als er een begeleider bij zit die al 6 jaar zijn rijbewijs heeft.

Dus als je binnen 2 maanden 17 jaar wordt, dan ben je nu 16 jaar en 10 maanden, dus oud genoeg om met de auto te rijden indien begeleider, etc...
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

beste Annoniempje.

Die wetgeving is al van september vorig jaar aangepast. Stuur dus een mail naar al die websites die je bezocht hebt met de melding dat ze niet meer up-to-date zijn.

Dat is de reden waarom in onze LEERMETHODE staat: "Als je met onze site leert, gebruik dan geen andere boeken of CD's of websites".

Wij hebben zo niet alleen werk om ervoor te zorgen dat onze website up-to-date is, maar nog eens extra werk om aan jongeren uit te leggen dat wat ze ergens gelezen hebben sinds maand X veranderd is.
Laatst gewijzigd door GRO op 01 mei 2007, 17:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

bedankt Eugeen voor het antwoord.
Plaats reactie