Ik had zonet de vraag bij de gemengde vragen maar ik vind ze niet direct terug mij de gewone vragen dus ik weet het nummer niet:
"Er is dikke mist en de zichtbaarheid is minder dan 50 meter. Als ik mijn wagen parkeer ... "
met antwoord
De achtermistlichten moeten blijven branden.
maar mijn ouders hebben mij verteld dat de achtermistlichten niet kunnen blijven branden als je geparkeerd staat?
Klopt dit of hebben mijn ouders het bij het verkeerde eind?
Groetjes
parkeren bij mist
-
Naick
Nog een vraagje
bij voorwaarden begeleider staat:
hij mag niet vervallen zijn of gedurende de laatste drie jaar niet vervallen geweest zijn van het recht om een motorvoertuig te besturen
Geldt dit ook bij het 14-dagen rijverbod dat je krijgt als je meer dan 30km/u te snel reed?
grtz
hij mag niet vervallen zijn of gedurende de laatste drie jaar niet vervallen geweest zijn van het recht om een motorvoertuig te besturen
Geldt dit ook bij het 14-dagen rijverbod dat je krijgt als je meer dan 30km/u te snel reed?
grtz
-
GRO
- Administrator
-
Benny Stinkens
- Administrator
Re: Nog een vraagje
Dit is geen rijverbod maar een verval van recht tot sturen (een rijverbod kan je alleen krijgen als het met alcohol te maken heeft)Naick schreef: bij voorwaarden begeleider staat:
grtz
En inderdaad geldt dit wel
Ik heb je andere (dezelfde) vraag verwijderd
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.