hallo
ik ben net begonnnen met de proefexames. krijg ik op het examen even veel tijd voor elke vraag, is het meer of minder?
bij vraag 278: waarom heeft de bestuurder geen voorrang tov de bestuurders die van rechts komen? want ze voeren dan toch een manoevre uit door over het fietspad te rijden? of zit ik hier fout?
vraag 365: ik dacht dat het zo was dat je pas van je 14de alleen met een rijdier de openbare weg op mag.op je 12de moet er toch nog een begeleider bij zijn?
thanks
vraagjes over de proefexames
-
LP
ik heb nog een vraagje
bij vraag 46(van de examenvragen) staat een verkeersbord 5.5t . het gaat hier over de M.B.T.
maar eerder bij ee nandere vraag (ik kan de nummer niet geven... ) stond een bord 3.5t , en het goede antwoord was dat het hier over de M.T.M gaat. het zijn 2 dezelfde borden? waarom is het verschillend?
het bord van 3.5t stond gewoon op een straat zonder dat er andere bo rden bij stonden. ht adere bord kreeg ik op een blanco achtergrond.
bij vraag 46(van de examenvragen) staat een verkeersbord 5.5t . het gaat hier over de M.B.T.
maar eerder bij ee nandere vraag (ik kan de nummer niet geven... ) stond een bord 3.5t , en het goede antwoord was dat het hier over de M.T.M gaat. het zijn 2 dezelfde borden? waarom is het verschillend?
het bord van 3.5t stond gewoon op een straat zonder dat er andere bo rden bij stonden. ht adere bord kreeg ik op een blanco achtergrond.
-
GRO
- Administrator
Tijdens het echte GOCA-examen krijg je enkele seconden meer tijd. Vandaar dat sommige jongeren op dit forum mailen dat het echte examen nog gemakkelijker was en dat ze tijd genoeg hadden om een vraag te beantwoorden. Ik heb dus moedwillig hier de tijd iets korter gemaakt.Quote: krijg ik op het examen even veel tijd voor elke vraag, is het meer of minder?
Uw tweede vraag i.v.m. MTM en MBT kan ik niet beantwoorden zonder de nummer van de vraag.
Heet juist opgemerkt. Dat was een nieuwe vraag en daar zat een foutje in dat intussen al verbeterd is.Quote: vraag 365: ik dacht dat het zo was dat je pas van je 14de alleen met een rijdier de openbare weg op mag.op je 12de moet er toch nog een begeleider bij zijn?
Vraag 278
De onderbroken evenwijdige strepen lopen ter hoogte van het kruispunt niet verder langs het fietspad. Het is dus geen doorlopend fietspad.