oliepeillampje en koelvloeistoflampje????

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
anni
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2007, 18:22

oliepeillampje en koelvloeistoflampje????

Bericht door anni »

hallo ik ben anni

ik vindt het heeeel tof van jullie dat jullie deze leerzame site hebben opgesteld
: )
nu ik heb een paar vraagjes ik moet woensdag mijn praktische examen gaan afleggen .
maar de auto waar ik mee heb geoefend er zijn steeds 2 lampjes die ni uitgaan bij het opstarten van de auto pas na een tijdje springen ze vanzelf uit?
nu de auto is al nagekeken geweest maar ze vinden het probleem ni , nu ik heb gelezen dat als die lampjes branden en ni uitgaan bij het opstarten je ni moocht verder rijden ?kan da gevolgen hebben voor woensdag als ik mijn examen ga afleggen ? sorry voor de vele vragen ik ben hier nog nieuw weet ni anders terecht met deze vraag

nu ik heb nog een klein vraagje ,
ik ben zwanger ma k moet mijn examen gaan afleggen heel vroeg in de morgend ( 7 voor 9) en voel me vaak misselijk en koppijn zo vroeg, kan ik nog die afspraak verlaten of verplaatsen ?ok dit was het
ik hoor spoedig een antwoord van jullie
alvast bedankt
en doe zo voort met de site is echt goed; )
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Dat de lampjes blijven branden is niet normaal.. Dat ze het probleem niet vinden, helemaal al niet.. Zeker dat je wel in een garage stond en niet bij Boer Teun? Ik zou er in ieder geval niet mee kunnen lachen als ik in jouw schoenen stond, daar het toch om 2 belangrijke indicaties gaan.

Over je afspraak, de Goca website zegt:
Wanneer u zich niet heeft aangemeld voor het praktijkexamen waarvoor u bent ingeschreven en het examencentrum niet heeft verwittigd tenminste twee werkdagen voor de dag van het examen, de zaterdag niet inbegrepen, of indien het voertuig technisch en/of administratief niet in orde is, zal u voor een volgende afspraak een toeslag aangerekend worden.
Dus als je op tijd belt, kan je een nieuwe afspraak maken. Maar ik vrees dat ze gaan wisselen met anderen, dus je zal hoogstwaarschijnlijk een nieuwe afspraak moeten maken. Hou dan ook rekening met de lange wachttijden. Soms een week, soms > 1 maand.
Gast

Bericht door Gast »

Rafael schreef:Dat de lampjes blijven branden is niet normaal.. Dat ze het probleem niet vinden, helemaal al niet.. Zeker dat je wel in een garage stond en niet bij Boer Teun? Ik zou er in ieder geval niet mee kunnen lachen als ik in jouw schoenen stond, daar het toch om 2 belangrijke indicaties gaan.

Over je afspraak, de Goca website zegt:
Wanneer u zich niet heeft aangemeld voor het praktijkexamen waarvoor u bent ingeschreven en het examencentrum niet heeft verwittigd tenminste twee werkdagen voor de dag van het examen, de zaterdag niet inbegrepen, of indien het voertuig technisch en/of administratief niet in orde is, zal u voor een volgende afspraak een toeslag aangerekend worden.
Dus als je op tijd belt, kan je een nieuwe afspraak maken. Maar ik vrees dat ze gaan wisselen met anderen, dus je zal hoogstwaarschijnlijk een nieuwe afspraak moeten maken. Hou dan ook rekening met de lange wachttijden. Soms een week, soms > 1 maand.

bedankt voor je reactie ma die lampjes die branden effkes en nadien tijdens het rijden springen die zomaar uit vreemd maar jah

we zullen ma is naar een andere garagiste gaan om nog eens te controleren hoe da komt .

en ivm da veranderen van afspraak ja ik waarschijnlijk te laat he moet nu woensdag al gaan afleggen ma bon we maken het beste er van een pilleke nemen tegen de misselijk hopen da die werkt dan en we zien wel he

groetjes anni
Plaats reactie