m.t.m.

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
LP

m.t.m.

Bericht door LP »

hallo,

ik begrijp niet goed waarom het hier over de m.t.m. gaat en niet over de massa in beladen toestand. Bij de andere vragen ging het toch altijd over m.b.t

ik kan de prent niet kopieren maar is het een bord dat 50km/u oplegt met een onderbord waar + 3.5 opstaat.
de vraag: gaat het hier over massa in beladen toestand of de maximaal toegelaten massa?
waarom is het antwoord hier m.t.m?

merci
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: ik begrijp niet goed waarom het hier over de m.t.m. gaat en niet over de massa in beladen toestand.
Beste,

Op de theoriepagina's van de site is toch heel klaar uitgelegd in welke gevallen het over MTM gaat en wanneer MBT.

Heb jij de theorie via onze site geleerd?

Als jij bij een vraag niet het nummer zet, is het voor ons niet mogelijk na te gaan over welke vraag het gaat.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Eerlijk gezegd heb ik hetzelfde probleem. Ik heb de theorie nu bekeken t.e.m. &quotvoertuigen&quot en in de vragen van die reeks zie enkel twee borden over de m.b.t. en bijvoorbeeld geen borden met een + of een max bij. Ik dacht dat het bij die borden dus misschien over de m.t.m. zou gaan, maar ook dat klopt niet met de vragen. Zou je dit alsjeblieft nog eens extra kunnen verduidelijken?

Alvast bedankt. Ik geniet van de heldere uitleg op jullie site!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Ik heb eigenlijk eerder de indruk dat jullie je nogal snel aangevallen voelen
Zeker niet bij jouw vraag.

Maar wel wanneer jongeren op het forum schrijven dat ze op het examen vragen kregen waarvan de leerstof helemaal niet op de site stond, terwijl die leerstof dan in minstens twee hoofdstukken staat en een gelijkaardige vraag bij de oefenvragen of de proefexamens.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

eugeen schreef:
Wij hebben op de site in het hoofdstuk DE LADING de TWEE gevallen gezet wanneer het M.B.T. is.
Dus als je in dat hoofdstuk bent moet je twee bordjes leren. Al de rest is M.T.M.
Ahzo! Bedankt!
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Er is nog steeds een groot verschil tussen hetgeen hoe jij het graag WIL en hoe het in werkelijkheid IS.

We willen heel graag dat er een duidelijke regel bestaat wanneer dat het nu MTM of MBT is.
Spijtig genoeg bestaat er geen regel en moet je het per verkeersbord uit je hoofd leren.
Wie dit niet wil geloven moet verder gokken en hopen dat het juist is.

PS dit is geen persoonlijke aanval maar enkel een vaststelling.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Ik heb eigenlijk eerder de indruk dat jullie je nogal snel aangevallen voelen. Dit is dus ook niet als aanval bedoeld, maar mss kan er dan op de site vermeld worden dat er geen vaste regel voor is. Anders krijg je bij het leren het gevoel dat je iets is ontgaan en dat je dus niet grondig genoeg studeert.
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

ik voel mij helemaal niet aangevallen. ik ben vergeten een smilie te plaatsen
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: maar mss kan er dan op de site vermeld worden dat er geen vaste regel voor is.
De site is zo opgebouwd dat de leerstof er beetje bij beetje wordt ingehamerd.

Bij het hoofdstuk VOERTUIGEN ontdek je gewoon dat er een verschil is tussen MTM en MBT.
Het is voldoende dat je dat dan al weet.

Wij hebben op de site in het hoofdstuk DE LADING de TWEE gevallen gezet wanneer het M.B.T. is.
Dus als je in dat hoofdstuk bent moet je twee bordjes leren. Al de rest is M.T.M.
Plaats reactie