Snelle links
Zoek
Aanmelden
Registreer
Forumoverzicht
HET THEORIE-EXAMEN
Ontvangen e-mails van geslaagden
Rijbewijs G 36/40
Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Plaats reactie
1 bericht • Pagina
1
van
1
Wout S
Rijbewijs G 36/40
Citeer
Bericht
door
Wout S
»
20 mei 2026, 09:43
Hey,
Ik heb mijn theorie rijbewijs G behaald. Dit heb ik te danken aan jullie website omdat het heel duidelijk is en super goed leert. Ik behaalde een 36/40.
Gemeente: Kasterlee
Examencentrum: Geel
Mvg
Wout S.
Omhoog
Plaats reactie
1 bericht • Pagina
1
van
1
Terug naar “Ontvangen e-mails van geslaagden”
Ga naar
DEZE SITE
↳ Over deze site en zijn bezoekers
DE THEORIE
↳ Rijbewijs B
↳ Andere rijbewijzen
↳ Moeilijke examenvragen
↳ Andere vragen over het verkeersreglement
HET THEORIE-EXAMEN
↳ Ik moet mijn examen gaan doen
↳ Ontvangen e-mails van geslaagden
ONDUIDELIJKHEDEN IN DE WEGCODE
↳ Wegcode geeft geen duidelijk antwoord
HET PRAKTIJKEXAMEN
↳ Vragen en info i.v.m. praktijk.
TIJD OM TE LACHEN
↳ Moppen, games en filmpjes