Rijbewijs G 36/40

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Plaats reactie
Wout S

Rijbewijs G 36/40

Bericht door Wout S »

Hey,
Ik heb mijn theorie rijbewijs G behaald. Dit heb ik te danken aan jullie website omdat het heel duidelijk is en super goed leert. Ik behaalde een 36/40.
Gemeente: Kasterlee
Examencentrum: Geel
Mvg
Wout S.
Plaats reactie