Enkele vraagjes!

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Enkele vraagjes!

Bericht door gast »

Hallo, morgen heb ik mijn eerste (en hopelijk laatste) rijexamen!! Graag zou ik nog enkele vraagjes stellen:
* Wat bedoeld met &quotHet betalingsbewijs van de retributie&quot dit staat bij de nodige documenten die je nodig hebt om je examen af te leggen.
*Ook keren in een straat lukt mij niet zo goed, op het voorbeeld in deze site draait de auto in 1 keer, ik moet zeker 2 keer achteruit rijden voor ik gedraaid raak. En ben je echt gebuisd als je aan je stuur draait terwijl je nog stil staat want dit lukt mij niet, dan moet ik zeker 3 keer vooruit en achteruit rijden voor ik gekeerd ben! Ook hoe je je pinkers moet gebruiken vraag ik mij af: oké, bij de eerste maal vooruit rijden moet je naar links pinken maar als je dan achteruit rijd, moet je dan ook pinken en zo ja, naar waar(rechts omdat je je stuur helemaal rechts moet draaien?) en je laatste draai om dan gedraaid te staan moet ook naar
links maar daar tussen in weet ik echt niet hoe ik moet pinken. alvast bedankt, en hopelijk krijg ik antwoord op mijn vragen!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Het betalingsbewijs van de retributie
Het bewijs dat je betaald hebt.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

merci! en wil iemand nog antwoorden op de rest van me vragen voor morgen middag aub!
alvast bedankt!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste 'gast'

Ik kan soms wel begrijpen dat moderators of rijschoolinstructeurs niet de moeite doen om hier een deskundig antwoord te gaan schrijven voor iemand die een vraag stelt en niet eens de moeite doet om zich een naam te geven.

Ook ik ervaar dat ik eerder geneigd ben om vragen van iemand die zich geregistreerd heeft, onmiddellijk te beantwoorden. Vervolgens vragen van iemand die zich minstens een naam gegeven heeft. En aan 'gast' antwoord ik meestal als ik echt veel tijd heb.
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Enkele vraagjes!

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef: En ben je echt gebuisd als je aan je stuur draait terwijl je nog stil staat want dit lukt mij niet, dan moet ik zeker 3 keer vooruit en achteruit rijden voor ik gekeerd ben!
Nochtans is het niet erg mogelijk om erg traag te rijden en terwijl je stuur om te 'gooien'. Misschien toch niet voldoende geoefend? Dat je meerdere keren nodig hebt om te keren, ligt volgens mij ook aan te weinig oefenen.. Of je oefent gewoon op een te smalle weg, dat kan ook. De howto staat duidelijk uitgelegd, mij lijkt het dat je enkel pinkt als je naar links gaat, maar ik kan mis zitten.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

sorry maar ik denk niet dat het zo raar is dat niet iedereen zich hier wil bekend maken! maar geen probleem, ik kom zo juist van het examencentrum en ik ben er door, ook zonder jullie antwoorden
Clio-Tuning
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 okt 2005, 00:00

Bericht door Clio-Tuning »

Anonymous schreef: sorry maar ik denk niet dat het zo raar is dat niet iedereen zich hier wil bekend maken! maar geen probleem, ik kom zo juist van het examencentrum en ik ben er door, ook zonder jullie antwoorden
Er worden geen enkele persoonlijke gegevens vrijgegeven, en als nickname ben je vrij in keuze.
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef: sorry maar ik denk niet dat het zo raar is dat niet iedereen zich hier wil bekend maken! maar geen probleem, ik kom zo juist van het examencentrum en ik ben er door, ook zonder jullie antwoorden
Ofwel heb ik last van Alzheimer, maar ik dacht toch dat ik een antwoord had gegeven op je vragen. Enfin, een antwoord, in ieder geval een mening en lichtjes wat hulp. Maar goed, veel succes met je rijbewijs
Plaats reactie