examenparcours

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

examenparcours

Bericht door gast »

Alles wat op 30min. rijden rond en examencentrum is wordt als route gebruikt..
Dan vrees ik hier het ergste, want in vele straten staan de borden op onduidelijke plaatsen of zijn ze relatief klein en niet goed zichtbaar.
Verder gebeurt het hier meer dan eens dat je een bord tegenkomt dat het einde van de zone 30 aankondigt, maar dat er GEEN bord staat dat het begin aankondigde.

Hoe kun je dan ooit fatsoenlijk slagen voor je examen?
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: examenparcours

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef: Alles wat op 30min. rijden rond en examencentrum is wordt als route gebruikt..
Dan vrees ik hier het ergste, want in vele straten staan de borden op onduidelijke plaatsen of zijn ze relatief klein en niet goed zichtbaar.
Goed opletten dus, helaas moet je tegenwoordig meer op de borden letten dan op de baan...
Anonymous schreef: Verder gebeurt het hier meer dan eens dat je een bord tegenkomt dat het einde van de zone 30 aankondigt, maar dat er GEEN bord staat dat het begin aankondigde.

Hoe kun je dan ooit fatsoenlijk slagen voor je examen?
Geen enkel probleem, een einde zone 30 bord, zonder een begin bord heeft geen enkele betekenis, en mag je dus negeren.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Heeft iemand examenparcours van de provincie limburg omgeving alken?
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef: Heeft iemand examenparcours van de provincie limburg omgeving alken?
Er zijn geen vaste parcours. Alles wat binnen de tijd afgelegd kan worden, is een mogelijk parcours.

Veel succes
Jolien

Bericht door Jolien »

He gast,

ik heb mijn examen in Alken afgelegd. Normaal gezien ga je naar hasselt, runkst of die omgeving.
Veel succes
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

Rafael schreef:

Er zijn geen vaste parcours.
Is dat ook veranderd met de nieuwe wetgeving?
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Sofie schreef: Is dat ook veranderd met de nieuwe wetgeving?
Dit is altijd zo geweest. Je trekt enkel een paar punten uit die je gaat passeren, maar hoe je die bereikt, wordt ter plekke verzonnen door de examinator.
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Anonymous schreef: Heeft iemand examenparcours van de provincie limburg omgeving alken?
De doorgangspunten hangen uit in het examencentrum.
Je kunt inderdaad een oneindig aantal routes bedenken.
Plaats reactie