Ik ben bestuurder van een 125CC Motorfiets. Sedert enige tijd mag ik hiermee al niet meer op de snelwel (Minimal 250CC vereist).
Ik woon te Antwerpen en erk in de Industrie van Zwijndrecht (WaaslandHaven)
Vanaf medio September wordt de Waaslandtunnel (Konijnenpijp) die Antwerpen Centrum verbind met Linkeroever wat voor mij de enige toegelaten schelde oversteek is "Plaatselijk Verkeer" Linkeroever. Vermits Zwijndrecht zich buiten die zone bevindt mag ik deze dus niet meer gebruiken.
Ook de Wandeltunnel (St Anna) en Fietstunnel (Kennedy) zijn naar mijn weten niet toegelaten. Op de Waterbus en de overzet mag ik ook niet.
Moet ik nu telkens onderweg iets consumeren in de Horeca van Linkeroever ? Bv een koffie bij het tankstation. Gebruik van Horeca of winkel zou een verantwoording zijn.
Waar gaan we toch naar toe !!!!
Als de nieuwe tunnel klaar is zal men tol gaan vragen, ook voor Kennedy tunnel zou dit het geval worden. Men ontzeg ons dus via dit complot met voorbedachte rade het enige gratis alternatief.
Schande.
Traject Antwerpen Centrum - Zwijndrecht Industrie
-
- Administrator
Re: Traject Antwerpen Centrum - Zwijndrecht Industrie
Ik moet ergens iets gemist hebben.... sinds wanneer mag een 125cc niet meer op een autosnelweg?
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)

Re: Traject Antwerpen Centrum - Zwijndrecht Industrie
Zeer benieuwd hoe dat "plaatselijk verkeer" er daar gaat uit zien ...