parcourtjes

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Kerel

parcourtjes

Bericht door Kerel »

Beste,

ik heb me laten vertellen dat bij het afleggen van het praktijk examen er min of meer vaste parcours worden gevolgd met allerlei 'moeilijkheden' (veel verkeersborden, veel weggebruikers:tram, voetgangers, fietsers, drukke straat, etc...).

Weet iemand waar je die parcours kan vinden?

Zodat ik af en toe daar kan rijden zodat het iets makkelijker in te schatten valt. Het is voor examencentrum deurne.

Alvast bedankt en met vele groeten,

Kerel.
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Als je deze al zou vinden, bedrieg je enkel jezelf... Als je alle bordjes kent, en je bent thuis in het verkeer, kan je overal zonder enig probleem je examen afleggen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Dat is ook weer waar,
maar toch,
heeft niemand zo van die parcourtjes?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Een examencentrum heeft geen echte parcourtjes

Het is gewoon zo dat alle wegen die ze kunnen bereiken binnen de 20a 30 minuten vanuit het examencentrum gebruiken als examenroute.

Ze hebben wel een paar vaste punten om bepaalde dingen zeker te kunnen zien maar voor de rest combineren ze naar hun fantasie,

Ik kan met je een route afleggen en de dag erna dezelfde route maar omgekeerd en ik garandeer je dat als je de streek niet kent het dus niet door hebt dat we dezelfde route hebben afgelegd

Als ik dan nog 1 of 2 straatjes weglaat en er dus andere in de plaats neem heb ik al een nieuwe route

Zo doen examinators het constant. Dus om op je vraag te antwoorden wat is een examenroute in Deurne ? alles wat je in de omtrek bereiken kunt op een 30tal minuten vanuit het examencentrum in meerder combinaties is dus een examenroute

veel werk nog voor de boeg dus sucses
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie