voorlopig rijbewijs

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Loreg128

voorlopig rijbewijs

Bericht door Loreg128 »

Ik heb momenteel een voorlopig rijbewijs model 2. Maar er is nog iets onduidelijk.
Personen die rijden volgens model 1 met een begeleider, mogen nog 1 extra persoon vervoeren. Ik die 20 uren rijles bij de rijschool heb gevolgd, mag geen derde persoon vervoeren (naast de persoon die 24 is en een rijbewijs B heeft). Dit is toch eigenlijk niet heel eerlijk? Bestuurders van model 1 zouden dus vanaf hun eerste rijles een extra passagier mogen meenemen, terwijl ik die toch al wat kan rijden maar 1 persoon mag meenemen.
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: voorlopig rijbewijs

Bericht door Rafael »

Loreg128 schreef: Ik heb momenteel een voorlopig rijbewijs model 2. Maar er is nog iets onduidelijk.
Personen die rijden volgens model 1 met een begeleider, mogen nog 1 extra persoon vervoeren. Ik die 20 uren rijles bij de rijschool heb gevolgd, mag geen derde persoon vervoeren (naast de persoon die 24 is en een rijbewijs B heeft). Dit is toch eigenlijk niet heel eerlijk? Bestuurders van model 1 zouden dus vanaf hun eerste rijles een extra passagier mogen meenemen, terwijl ik die toch al wat kan rijden maar 1 persoon mag meenemen.
En jij mag alleen rijden, en zij niet. Tgoh, dat is dan ook oneerlijk. Til er niet zo fel aan
Plaats reactie