49/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Cleo C.

49/50

Bericht door Cleo C. »

Beste heer, beste mevrouw
Bij deze stuur ik jullie een mail om toch wel met trots te laten weten dat ik geslaagd ben voor mijn theoretisch examen rijbewijs B! Ik legde 14/08 het examen af en haalde een 49/50! Ikzelf woon in Everberg.
Ik vind jullie leermethode top. Voor ik begon met leren moest ik natuurlijk mijn strategie voor het leren bepalen, ik moest kiezen of ik voor een site ging opteren, of voor een boek, en welke site of welk boek dan ook. Ik moet zeggen dat ik begonnen was met 2 gedateerde handboeken, maar dat ging eigenlijk niet echt vooruit; omdat je het leest en je dan niet meer weet of het nu echt in je hoofd zit of niet. Dus daar ben ik vrijwel na 1 uur vanaf gestapt en toen ben ik overgeschakeld op jullie site. Ikzelf ben een rechtenstudente en mijn strategie voor het verwerken van die leerstof is eigenlijk heel parallel aan die van gratis rijbewijs online: ik ga naar de les, daarna herlees ik m’n notities en daarna los ik casussen op moesten deze er zijn. Dat is een methode die ‘effortless’ voelt aangezien je niet het gevoel hebt dat je aan het leren bent en het toch goed in je hoofd zit. Daarom voelde de methode, zeker dankzij de filmpjes, als de perfecte methode voor mij. Hierdoor heb ik ook niet het idee dat ik alle leerstof heb opgeslagen in mijn korte termijn geheugen, maar dat er ook dingen gaan blijven steken op lange termijn. Ook behoudt jullie site de perfecte balans tussen het kort en bondig houden, zonder af te zien van de nodige details. Wat zeker voor me een hulp was was dat het heel duidelijk was welke cijfers we moesten kennen en welke niet.
Bij deze wil ik jullie dus bedanken voor de up-to-date site, voor de bondige filmpjes, voor de oefenexamens met voorleesstem (die zijn er niet op andere sites)… het werkte perfect voor mij!
Met vriendelijke groeten
Cleo C.
----------------------------------------------------
Wil je de theorie leren via een handboek?
Dit is het enige boek met website dat op onze leermethode gebaseerd is


Afbeelding