Mag er mee twee examinators tijdens het examen?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Fatima2772

Mag er mee twee examinators tijdens het examen?

Bericht door Fatima2772 »

Beste,

Vandaag heb ik mij praktijk examen afgelegd in Deurne voor de tweede keer zonder succes. De eertse keer was mijn fout door de parkeren maar vandaag waren er twee examinator er mee tijdens mijn praktijk examen is dat normaal?
Of misschien de andere persoon heeft een andere taak?

In het begin dacht ik dat misschien hij een stagiair is en tijdens het examen de examinator heeft allle instructies gegeven dus mijn idee was dat de examinator gaat de beslissing nemen maar in het einde van de examen begon hij te vertellen denken die niet waar zijn en ik heb wel voorang gegeven aan alle weggebruikers er was een fout van andere bestuurder die mij van achter heeft ingehaald op een kruispunt.
Ik heb wel gezegd dat ik niet tevreden ben met de resultaten en mijn vorige examinator kent dat oké mijn rijden was prima gewoon de parkeren was slecht. Dus voorang geven is geen minpunt voor mij.

Is dat officiële om twee examinator's mee te komen en plus de begeleider? Dat geeft echt strees en dan begint hij mij te evalueren ? :|


Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Fatima
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Mag er mee twee examinators tijdens het examen?

Bericht door Inazuma »

Kan zoals je zegt een examinator in opleiding zijn - die mogelijk dus ook "examen" aan het doen is - of evaluatie van een examinator.

Dat kan en mag.
Fatima2772

Re: Mag er mee twee examinators tijdens het examen?

Bericht door Fatima2772 »

Dank u, dus heeft mij geëvalueerd en niet de examinator :(
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Mag er mee twee examinators tijdens het examen?

Bericht door Inazuma »

Fatima2772 schreef: 07 jan 2023, 18:11 Dank u, dus heeft mij geëvalueerd en niet de examinator :(
Ik kan je uitleg niet echt volgen ...

Als het een examinator-in-opleiding was, gaat de andere examinator toch de eindbeslissing nemen hoor.

Men gaat een kandidaat niet buizen of laten slagen op basis van een verkeerd oordeel van een examinator-in-opleiding ...
Plaats reactie