Identiteitskaart

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Wannack

Identiteitskaart

Bericht door Wannack »

Hallo iedereen,
Ik heb morgenochtend mijn rijexamen praktijk, maar ik ben 2 dagen geleden mijn identiteitskaart kwijtgeraakt. Ik heb direct een afspraak gemaakt bij stadskantoor. De eerstvolgende afspraak is pas 11 januari dus ik zal voor morgen geen bewijs van verlies hebben. Doen ze hier moeilijk over? Kan ik iets anders tonen in de plaats (bv.itsme)?
Andrea
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 feb 2018, 11:15

Re: Identiteitskaart

Bericht door Andrea »

Oi, in de rijscholen zegen ze altijd zeker indentiteitskaart niet vergeten. Als u ze verloren hebt of misschien was ze gestolen, is dat niet beter bij de politie snel papier vragen? Of misschien vind je ze nog? Maar in deze geval zal ik zeker voor de begin van het rijexamen zegen dat je hebt je indentiteitskaart verloren. Ik heb al gehoord dat iemand zijn rijexamen afgelegd en geslaagd, maar hij heeft zijn indentiteitskaart vergeten en deze rijexamen dan niet geteld.
Inazuma
Berichten: 11359
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Identiteitskaart

Bericht door Inazuma »

Zonder identiteitskaart en zelfs geen attest van verlies gaat het examen niet doorgaan ...

Je kan proberen om nog langs politie te geraken
NeGeNdUuSt
Berichten: 71
Lid geworden op: 27 mei 2021, 08:49

Re: Identiteitskaart

Bericht door NeGeNdUuSt »

Ik vrees dat je zal van een kale reis zal terugkomen. De examencentras zullen nooit het papier aanvaarden van het verlies
Van jouw identiteitskaart. Vrienden van mij hebben dit in het verleden ook meegemaakt en zij mochten zelf niet eens beginnen.
Plaats reactie